A
acu877
Vieras
Hei kaikki, olen kohta 23v mies ja seurustellut saman naisen kanssa jo yläasteelta lähtien. Monta monta vuotta on mennyt yhdessä, mutta jonkinsortin kriisejä on ollut jo muutama vuosi suhteen alusta asti. Meillä menee kihlattuni mukaan hyvin. Jos joku ystäväni kysyy miten teillä menee ja vastatessani 'hyvin' tunnen valehtelevani itselleni. Toki meillä on välillä hauskaa ja yhteisiä juttuja, mutta kihlatullani on paljon piirteitä, mistä en pidä enkä ole koskaan pitänyt. Itseasiassa minusta tuntuu että olen heittänyt lähes koko nuoruuteni hukkaan tässä suhteessa. Tai no ehkä kärjistän liikaa, mutta joskus olen kuvitellut näin. Olen aikonut erota muutaman kerran aiemmin ja ottanut asian puheeksi, mutta aina jostalin kummab syystä lopullista ratkaisua ei tehty. Hän alkaa itkemään hysteerisenä ja sääli valtaa minut. Jotrnkin minua säälittää myös se että hänellä on vähän kavereita, joita näkee vapaa-ajalla n. 1 kerran viikossa. Muuten hän on töissä ja loppupäivän kotona. Ei harrasta mitään eikä tapaa ystäviä. Itse tunnen olevani kuin täysi vastakohta. Asiaa ei auta se että olen ensimmäistä kertaa koko suhteen aikana ihastunut toiseen naiseen. Tämä tunne on jotain niin käsittämätöntä. Ikäänkuin kadonnutta elämää. Tämä ihastus on nykyiseni vastakojha. Hän on erittäin sosiaalinen, harrastaa ja osaa pitää hauskaa. En ole kertonut tunteistani kihlatulle enkä ihastukselle. Typerää ja vastuutonta olisi luikkia suinpäin uuteen suhteeseen ja pahinta viekä se että ihastuksen kohde ei olisi ollenkaan kiinnostunut minusta. Kihlattuni oli n. vuosi sitten ihastunut toiseen mieheen. Tämä selvisi minulle ihan itse ja kun kerroin asiasta hän taas itki ja itki, vakuutti rakastavansa ja tekevänsä mitä hyvänsä vuokseni. Ajattelin muutama päivä tpauksen jälkeen että helvetti olisi vaan antanut mennä. Omien johtopäätöksien mukaan kihlattuni rakastaa minua paljon mutta minun tunteeni ovat kyllä olleet aika matalalla jo pitkään. Tuntuu välillä että pidän täydellistä kulissia yllä ja valehtelen jopa itselleni. Pelottaa ajatus erosta ja siitä että jään yksin. Vaikka tunteenu ovat oienentyneet niin silti meillä on hauskoja juttuja ja tehdään asioita yhdessä ikäänkuin kavereina (minusta). Seksin määäräkään ei päätä huimaa, johtuu kyllä myös paljolti siitä että ei yksinkertaisesti huvita tehdä mitääb sen eteen. Mitähän helvettiä tässä oikein tekisi? Tuntuu että pitäs päästä ihan oikeasti puhumaan jollekkin. Pahoittelen kirjoitusvirheitä ja kappalejaon puuttumista.