vyöhyketerapia ja hoidot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Porina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Porina

Jäsen
05.02.2005
299
0
16
onko kokemuksia tästä yhdistelmästä?? voiko vt haitata lääkehoitoa?

entä, onko menopur aiheuttanut minkälaisia sivuoireita? minulla kun nippailee alavatsaa vuorotellen molemmin puolin melkoisesti...

ekaa kertaa tässä tänne kirjoitelen, sekundäärilapsettomuus hoitojen syynä. kilpirauhanen poistettu, jonka jälkeen 3 vuotta yritystä takana... kaikkea muutakin "kivaa" välissä, mut nyt tays otti hoteisiin. hoitona clomit, menopur ja pregnyl. vyöhyketerapia myös, mikä nyt nosti mieleeni ed.mainitun kyssärin.

Mä kävin vyöhyketerapiassa muutaman kerran viime syksynä. Sillon ei vielä tietty syytä lapsettomuuteen. Tuo hoitaja kyseli tarkkaan lääkitykset sairaudet ym....Mitään muuta ei varoittanut, kuin ettei pidä tulla hoitoon jos epäileekään olevansa raskaana. Meillä ei tuo auttanut, kun minussa ei mitään vikaa löytynyt. Oli kuitenkin todella ihana kokemus, jos ei muuta niin ihanan rentouttava.

Itse kuulin juuri puolitutusta pariskunnasta joka oli yrittänyt 10 vuotta lasta ja käynyt lapsettomuushoidot läpi ilman tulosta. Käsittääkseni lapsettomuuden syy oli epäselvä/selittämätön.
Vyöhyketerapian aloituksen jälkeen rouva tulikin raskaaksi.
En sitten tiedä onko sattumaa vai voiko tosiaan olla hyötyä. Nyt kuitenkin ihana tyttönen heillä on. =)

siinä terapeutti hieroo jalkapohjia, löyten sieltä heijasteet koko kehosta. esim. aivolisäke, selkä, munasarjat... eli kaiken.

olen käynyt kaksi vuotta, ilman tulosta... mutta kiva että joillekin on auttanut! tänään juuri kysyin miten hoidot vaikuttavat niin tätsy sanoi sen normalisoivan kehon toimintoja. muuten olen kyllä saanut apuja moniin muihin vaivoihin tästä hoitomuodosta - suosittelen! mutta kannattaa olla tarkkaa kenelle menee hoitoon! voi olla "itseoppineita puoskareita", jotka voivat saada vain haittaa aikaiseksi!

Yhteistyössä