Wannabe Ellen -Ida muutti Arinsa kanssa yhteen... :x

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras

MTV3: Idols-Ari ja Ellenin sisko avoliittoon
2.2.2009 17:56

Ari Koivunen ja Idols-stylisti Ida Jokikunnas ovat muuttaneet yhteen, kertoo MTV3.

Yhteinen asunto on Idan siskon Ellen Jokikunnaksen entinen asunto Helsingin Pasilassa.

Ida on asunut asunnossa jo marraskuusta 2007 saakka, Arin osoitteenmuutos on sen sijaan viime marraskuulta.

Pariskunnan romanssista on liikkunut huhuja jo jonkin aikaa.

IL

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Asia ei tähän ehkä mitenkään liity mutta pakko sanoa että mä olen sitä mieltä että epäeroottisempaa MIESTÄ saa hakea kuin Ari Koivunen on :snotty:

Aivan viimeisen päälle samaa mieltä olen!

Alkuperäinen kirjoittaja rop pop:
Musta toi kuulosti siltä,että oli pilalla jo ennen Ariaki :D Anteeksi musiikista tykkääville!

Haha niinpä! :D Huvittavaa lukea näitä "Koivunen pilasi Amoralin" kun se vetää vanhat biisit tasan yhtä hyvin kuin entinen laulaja.

Se, että bändin musiikki muuttui melodisempaan suuntaan eikä ainakaan ensimmäisellä sinkulla (Year of the suckerpunch) ole örinöitä, ei ole Koivusen "vika" vaan sen kuka biisin on tehnyt, eli Ben Varon. Reklamaatiot siis siihen suuntaan ;)

Ja jottei ihan ooteeksi menisi, niin musta nuo on ihan söpö pari. Oon kerran nähnyt livenä yhdessä Stadin baarissa ja hyvinhän nuo yhteen sopivat. Idan kulmakarvatkaan ei näyttäny silloin tolta xD

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Asia ei tähän ehkä mitenkään liity mutta pakko sanoa että mä olen sitä mieltä että epäeroottisempaa MIESTÄ saa hakea kuin Ari Koivunen on :snotty:

Aivan viimeisen päälle samaa mieltä olen!

samaa mieltä! mitä ihmettä se iida siinä arissa näkee??

Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
Alkuperäinen kirjoittaja rop pop:
Musta toi kuulosti siltä,että oli pilalla jo ennen Ariaki :D Anteeksi musiikista tykkääville!

Haha niinpä! :D Huvittavaa lukea näitä "Koivunen pilasi Amoralin" kun se vetää vanhat biisit tasan yhtä hyvin kuin entinen laulaja.

Se, että bändin musiikki muuttui melodisempaan suuntaan eikä ainakaan ensimmäisellä sinkulla (Year of the suckerpunch) ole örinöitä, ei ole Koivusen "vika" vaan sen kuka biisin on tehnyt, eli Ben Varon. Reklamaatiot siis siihen suuntaan ;)

Ja jottei ihan ooteeksi menisi, niin musta nuo on ihan söpö pari. Oon kerran nähnyt livenä yhdessä Stadin baarissa ja hyvinhän nuo yhteen sopivat. Idan kulmakarvatkaan ei näyttäny silloin tolta xD

vanhat "Örinä"biisit sentyään kuulosti hyvältä! Toisin kuin Arin teinipoika-kirka-sukkahousuheviäänellä väristetyt laulut! Tais Amoral menettää monen monta fania siinä vaiheessa ku Ari pääs laulajaks...

mie en yhtäääään tykkää siitä arin vibra äänestä!!! herravarjele, nykysin se on joku ihmeen muoti ilmiö näillä "hevareilla" että pitää löytyä se rasittava/ärsyttävä vibra!! |O |O ja juu, ari ei oo munkaan mielestä mikään unelmien mies.. :x

Idols näyttää olevan Suomen Napakymppi.

Toivon pitkää ikää Idan ja Arin suhteelle, mutta pahoin pelkään, että joku päivä Ari tulee jättämään Idan niin kovasanaisesti, ettei Ida siitä koskaan toivu. Arin käytöstavattomuus kyllä tiedetään.

Alkuperäinen kirjoittaja uhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ahhah:
Alkuperäinen kirjoittaja uhhuh:
Arin käytöstavattomuus kyllä tiedetään.

Omakohtaisia kokemuksia?
Vain tv:n ja lehtien kautta. Omahyväinen toisia pilkkaava asenne välittyi riittävän hyvin.

vielä löytyy näköjään näitä jotka uskoo mediaan enemmän kuin arin tuttuihin, juuri tällainen tyhmyys on niin pelottavaa, aivopesu median kautta on niin yleistä nykyään.

Yhteistyössä