Wincapita: Pelastakaa kailajärvi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oikeus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oikeus

Vieras
http://columbonblogi.blogspot.com/

Hanni Kailajärveä on pidetty epäinhimillisessä loukossa Oulun vankilassa, ja häntä on noyryytetty pakottamalla riisuutumaan ja häntä on hakattu vartioiden toimenpiteestä.

"Tässä vielä tarkennusta tämän aamun järkyttävään episodiin Hannun äidin kertomana:

Aamuinen tapahtuma oli ollut sellainen, että Hannu oli pyytänyt soittoa vartija "H" -nimiseltä vanginvartijalta. Oli ottanut puhelinkortin esiin, muttei ollutkaan antanut Hannun soittaa. Oli sanonut, että "puhelut loppui tähän". Hannu oli sanonut, että hän haluaa esimiehen paikalle. "H" oli sanonut "nyt lähdet jätkä rundiin". Tuli 7 vartijaa paikalle.

Ovat raahanneet hänet vankilan kellariin, "H" on yrittänyt parikin kertaa lyödä Hannun päätä rautaoveen. Sitten ovat laittaneet hänet riisuutumaan kellarissa. Nöyryytystä.

"H" on ennenkin käyttäytynyt Hannua kohtaan törkeästi. Lyönyt monet kerrat esim. sellin oven Hannun nenän edestä kiinni tilanteissa, jossa on koko ajan tuonut hannulle maitoa, vaikka hänen ruokalistassaan on mehu, koska vatsa ei kestä maitoa, laktoosi-intoleranssi vaiva.

Hannu on viety nyt 2. kerroksen suljetulle osastolle eristykseen. Lääkäri ja sairaanhoitaja ovat käyneet paikalla. Hannu on näyttänyt heille sellin kuntoa, jossa tyyny, patja ja seinät veressä. Hygieniataso erittäin huono.

t: Hannun äiti"

Tehkää asialle jotain. Vaatikaa vankilaa näyttämään tilat toimittajille niin, että Hannu itse voisi kertoa missä häntä on pidetty jne. Vaatikaa terveysviranomaisten pääsyä vankilaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Mä luulen, että Hannu-pojalla toi juttu lentää aika mallikkaasti. Onhan Wincapitakin yksi hienoimpia ja uskottavimpia huijaritarinoita koskaan!

Siinä tapauksessa Oulun vankilalla ei varmaan ole mitään salattavaa, ja he varmaan mielellään päästävät terveys-ym viranomaiset tarkistamaan asian laidan niin, että Hannu voi itse näyttää heille missä on ollut jne.

Vai onko Oulun vankilalla ja tutkinnanjohdolla jotain salailtavaa??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Mä luulen, että Hannu-pojalla toi juttu lentää aika mallikkaasti. Onhan Wincapitakin yksi hienoimpia ja uskottavimpia huijaritarinoita koskaan!

Siinä tapauksessa Oulun vankilalla ei varmaan ole mitään salattavaa, ja he varmaan mielellään päästävät terveys-ym viranomaiset tarkistamaan asian laidan niin, että Hannu voi itse näyttää heille missä on ollut jne.

Vai onko Oulun vankilalla ja tutkinnanjohdolla jotain salailtavaa??

En usko. Mutta sanon vain, että ihan kaikkea mitä Hannu-setä suustaan päästää, ei kannata ottaa totena. Siihen lienee syynsä miksi se on ensinnäkään sinne vankilaan joutunut...

Kuka tota blogia oikein pitää? :D

Aika jännä, että jos Hannu viedään alakertaan eristyksiin ja jätetään sinne, niin kuitenkin jotain kautta (telepaattisesti?) hän saa siitä lähtemään viestin äidilleen. Ja onhan se ihan kamalaa, jos siellä vankilassa on vain kovat patjat eikä yhtään mitään kivaa luksusta.

Ja todellakin: Hannu on hyvä laskettelemaan yhtä ja toista suustaan. Siinä on mies, joka puhuu mustan valkoiseksi jos tarve vaatii. Ja jotkut hullut vielä uskovat sen hepun sepustuksiin...

Sitten odottelemme innolla sitä, että vankilan ja tutkinnanjohto päästää pari toimittajaa+tevreysviranomaiset ja ihmisoikeushenkilöitä katsastamaan paikan niin, että Hannu itse pääsee näyttämään missä on ollut. Sitten totuus selviäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sitten odottelemme innolla sitä, että vankilan ja tutkinnanjohto päästää pari toimittajaa+tevreysviranomaiset ja ihmisoikeushenkilöitä katsastamaan paikan niin, että Hannu itse pääsee näyttämään missä on ollut. Sitten totuus selviäisi.

Ihmisoikeushenkilöt totta tosiaan... Se, että Hannu pystyisi näyttämään, missä on esim. joku eristysselli ei näytä vielä todeksi sitä, että hänet olisi sinne 7 vartijaa raahannut ja käskenyt riisuutumaan...

Yhteistyössä