Aivan mahtava ilma! Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ei tuule ollenkaan ja auringossa asteita 25 
Mahtavaa! *bilettää*
Mahtavaa! *bilettää*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:no,se on vaan se aurinko,kun lämmittää sitä mittaria*ilonpilaaja
* mutta muutoin ihana ilma..sais vaan niitä asteita olla sen +30 B)
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:no,se on vaan se aurinko,kun lämmittää sitä mittaria*ilonpilaaja
No kyllähän mä ny sen tiesin..Mut pakkohan sitä oli hehkuttaa silti, siitä on niin pitkä aika ku tollasia lukemia on saanu mittarista kattella B)
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:no,se on vaan se aurinko,kun lämmittää sitä mittaria*ilonpilaaja
No kyllähän mä ny sen tiesin..Mut pakkohan sitä oli hehkuttaa silti, siitä on niin pitkä aika ku tollasia lukemia on saanu mittarista kattella B)
niinpä!meil parvekkeen mittari näyttää +12,varjossa vielä..mut kun aurinko kääntyy,niin menee helposti +40 astetta rikki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:no,se on vaan se aurinko,kun lämmittää sitä mittaria*ilonpilaaja
niinpä!meil parvekkeen mittari näyttää +12,varjossa vielä..mut kun aurinko kääntyy,niin menee helposti +40 astetta rikki![]()
Päivällä näkee todelliset asteet ku paistaa aurinko etupihalle, sitte tietää että kuin lämmintä oikeesti on
Eilen oli 16, tänään pitäs olla enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Rajis:Mua ei paljon lohduta, kun täytyy töihin mennä klo 14... :|