Woihan W..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyökkipiika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyökkipiika

Vieras
Millä ihmeellä saatte laminaatin puhtaaksi??? On kokeiltu laminaatin pesuaineet, mikrokuitu, laminaatin tehopesu, nihkee pesu, vesi+etikka, eikä mikkään oikeesti puhdista. Käveleppä kerran lattian poikki ja sukista on kuvat lattiassa.. onko ainoa keino vaihtaa takasin vanha kunnon muovimatto jota voi pestä ja vahata ja joka tulee puhtaaks kunnolla???
miks kaikki kehuu tota laminaattia ..eihän pask..paa voi olla... ARGH!

ei ole halvimmasta päästä ja on väriltään tumma. makkarissa on vaaleeta "kympin" laminaattia eikä siinä näy sukan kuvat. että olisko se näin et olis kannattanu laittaa tota halpaa muuallekkin.. perk.. kiva tehä joulusiivousta..

Laitatko paljon sitä pesuainetta? Itse en laita ihan niin paljon, kun ohjeessa on. Pesen ensin lattian. Sitten vielä lopuksi puristan liinasta kaikki vedet pois ja kuivaan lattian. Lattialla ei saa kävellä ennen kun se on ihan kuiva.
Oliskos noi etikat yms pilanneet sen lattian?
Meillä ainakin lattia pysyy hyvänä siihen asti, kunnes joku tulee suihkusta märillä jaloilla. Tai sukanpohjat kosteat.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Laitatko paljon sitä pesuainetta? Itse en laita ihan niin paljon, kun ohjeessa on. Pesen ensin lattian. Sitten vielä lopuksi puristan liinasta kaikki vedet pois ja kuivaan lattian. Lattialla ei saa kävellä ennen kun se on ihan kuiva.
Oliskos noi etikat yms pilanneet sen lattian?
Meillä ainakin lattia pysyy hyvänä siihen asti, kunnes joku tulee suihkusta märillä jaloilla. Tai sukanpohjat kosteat.

Laitan ohjeen mukaan ja olen kontannu ja pessy ensin nihkellä ja sitten kuivalla perään. Eikä kukaan kävele jos lattia on hiukan nihkeä. Vaan nää jäljet tulee kuivista sukista kun lattia on jo kuiva. Ja ton tilkka etikkaa puhtaaseen veteen- vinkin bongasin jostain lehdestä. En kyllä usko et tippa vielä lattiaa pilaa koska ongelma alkoi jo ennen etikkaa..

Yhteistyössä