yäk penis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyihyihyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyihyihyi

Vieras
mieheni pitää suihin otoista kukapa mies ei pitäisi. mutta mä VIHAAN sitä. ei tarvitse saada itse enkä varsinkaan antaa tälläistä. ällöttää ottaa toisen kusivärkki suuhun. etenkin eilen koin ällötyksen väreitä kun mies vonkasi et ota suihin, kaivoi housuistaan päivän muhineen pesemättömän kalunsa (hajukin tämän mukanen). ois tehny mieli oksentaa sen syliin.. tuoko minun pitäisi ottaa suuhun HELL NO! tokas mun reaktion nähdessä, et mitä jos hän käy suihkussa, mut en suostunu. joskus suostun jos ollaan suihkussa, mut silloinkaan en voi olla ajattelematta kuinka oksettavaa on ottaa tämä ällöttävä mötkö-osa ihmisen vartalosta suuhun. ei mitään henkilökohtaista mut en vaan pidä..... siitä. :( olen kovin siisti ihminen enkä todellakaan halua mitään niin likaista suuhun. tunnen toki huonoa omaatuntoa tästä koska "en halua tyydyttää miestäni" myös mies on valittanut asiasta,viimeksi eilen. tuntuu et oon yksin tän ongelman kanssa enkä taho puhua siitä kellekkään.. tiä ees miks tänne avauduin aiheesta. yyhäh

mieheni pitää suihin otoista kukapa mies ei pitäisi. mutta mä VIHAAN sitä. ei tarvitse saada itse enkä varsinkaan antaa tälläistä. ällöttää ottaa toisen kusivärkki suuhun. etenkin eilen koin ällötyksen väreitä kun mies vonkasi et ota suihin, kaivoi housuistaan päivän muhineen pesemättömän kalunsa (hajukin tämän mukanen). ois tehny mieli oksentaa sen syliin.. tuoko minun pitäisi ottaa suuhun HELL NO! tokas mun reaktion nähdessä, et mitä jos hän käy suihkussa, mut en suostunu. joskus suostun jos ollaan suihkussa, mut silloinkaan en voi olla ajattelematta kuinka oksettavaa on ottaa tämä ällöttävä mötkö-osa ihmisen vartalosta suuhun. ei mitään henkilökohtaista mut en vaan pidä..... siitä. :( olen kovin siisti ihminen enkä todellakaan halua mitään niin likaista suuhun. tunnen toki huonoa omaatuntoa tästä koska "en halua tyydyttää miestäni" myös mies on valittanut asiasta,viimeksi eilen. tuntuu et oon yksin tän ongelman kanssa enkä taho puhua siitä kellekkään.. tiä ees miks tänne avauduin aiheesta. yyhäh

Ymmärrän hygieniapuolen tärkeyden. Mutta miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos sinun sukupuolielimesi, osa sinua, tuntuisi kumppanistasi todella vastenmieliseltä? Eikä sillä, ettäkö kaikkien pitäisi suuseksistä pitää. Kurjaahan tuo on varmaankin molemmille.

Viimeksi muokattu:
En itsekään mikään suuseksi fani ole ja ymmärrän täysin aloittajan yökötyksen tunteet. Oletko koittanut mitään hyvän makuisia suuseksiin suunniteltuja liukasteita? Voivat tehdä hommasta oikeasti paljon siedettävämpää. Tai rullaa kumi päälle :D Sitä en sitten tiedä saako mies kumin kanssa suuseksistä mitään irti...

En itsekään mikään suuseksi fani ole ja ymmärrän täysin aloittajan yökötyksen tunteet. Oletko koittanut mitään hyvän makuisia suuseksiin suunniteltuja liukasteita? Voivat tehdä hommasta oikeasti paljon siedettävämpää. Tai rullaa kumi päälle :D Sitä en sitten tiedä saako mies kumin kanssa suuseksistä mitään irti...

Kyllä saa.

Viimeksi muokattu:
Harmi jos et tykkää suihinotosta kumminkaan puolin, sillä siinä saa kyllä molemmat osapuolet sellasia säväreitä joita ei muuten aikaiseksi saa.
Mutta pitää kyllä sanoa että aika ääliömäistä käytöstä mieheltäsi.
Varsinkin kun hän tietää ettet muutenkaan pidä siitä.
Tulla nyt siinä sitten tarjoomaan muhitettua kullia.
Ihan kuin tahtos viedä sulta viimesetkin halut tehdä asiaa, josta et itse pidä, toisen mieliksi.
Siitä sulka muuten sinulle.
Tähän väliin voisin tunnustaa...
Meillä pidetään suihin otosta todella paljon molemminpuolin.
Kumpanini saattaa josku otta minulta suihin ihan vaan omaksi ilokseen.
Eli pitää todella paljon kullin imeskelystä, nuoleskelusta ja hyväilystä.
Olen myös itse yrittänyt joskus toisinpäin pelkästään tehdä hyvää hänelle, mutta se ei oikein onnistu. Kun on alkuun päästy ,niin hän ehdottomasti haluaa myös mulkkua. :)
Niin se tunnustus olen joskus huonona vitsinä hänelle tarjonnut sitä muhitettua, että nyt muuten maistus oikeesti mulkulle. Ja saman tien pistänyt takaisin housuun.
Vaan oikeasti en edes voisi kuvitella tarjoavani pesemätöntä vehjettä edes hänelle, joka oikeasti pitää suihinotosta, saatikka ihmiselle joka ei pidä.
Vaikka me molemmat kykenemme esim. heti yhdynnän päälle jatkamaan suoraan suuleikeillä.
Kaikkine niine lemmennesteineen mitä niissä vehkeissä sillähetkellä sattuu olemaan.
Mutta kummallekkaan ei käy että toinen tulis pesemättömiä paikkoja päivän jäljiltä imuttelemaan.
Tee nyt selväksi sille miehellesi että et oikeasti pidä suihinotosta ja että teet sitä sillointällöin koska rakastat häntä. Mutta että jos hän jatkossa haluaa moisesta palvelusta nauttia, niin ottaa myös sinun tunteesi asiassa huomioon ja pitää huolen siitä että vehje on pesty juuriharjan kanssa, ennenkuin tulee sulle tarjoomaan.
Olen muuten sitä mieltä seksin suhteen että silloin kun toista rakastaa niin voi toisenpuolesta tehdä myös asioita joista ei itse kauheasti pidä. Mutta jos on asia joka on todella vastenmielistä itsestä, niin siitä pitää voida kieltäytyä toisen loukkaantumatta. Ja muuten myös asioista joista ei alkuun pidä, voi jopa oppia nauttimaan.

Mitä! Eivätkö kaikki naiset pidäkään suuseksistä? tarkoittaako tämä myös sitä, että jotkut miehet eivät ehkä pidä siitä, jos niiden anukseen tunkeen nyrkkinsä seksin aikana?

Jos mies pitää huolen siitä, että naiselle on tarjolla vain puhdasta, vastapestyä penistä, niin hän saattaa kokea sellaisenkin yllätyksen, että nainen tarjoutuu ihan vapaaehtoisesti imemään ja herkuttelemaan. Kokemusta on.

Oletko koittanut mitään hyvän makuisia suuseksiin suunniteltuja liukasteita?
Suunnitteluun kermavaahto, suklaa, jäätelö, munalikööri, hunaja, rahka, jogurtti, hillot, pirtelöt, hyydykkeet, vanukkaat, levitteet, kostukkeet, pullat ja mössöt. Onhan noita, senkun keittiöesineellistää esileikkimiehisen talouskalustuksen jälkiruokailuvälineeksi.
Ja eikun syömään!

KAHVI- JA RAVINTOLASANASTOA
- Jättipäivän pizza (Päivän jättipizza)
- Gogacolaa, 1,5l pullo, pitsa-clisee (pizza slice), Gifu -aski (Sisu -aski)
- Välilihapihivi (välikyljyspihvi) - Reindeer Balls (Poron pallit!! Eli siis lihapullia haettu)
Ilmoitus turkkilaisten ravintolan ikkunassa: "Sulettu, ei kanata!"
Mainos TV:ssä: "Päättäkää päivänne K-kaupan kahvilla!" (Mummot ja papat siemailevat kahvia puutarhassa)

Viimeksi muokattu:
Tää kuulostaa mun mielestä enemmänkin henkiselle esteelle. Osaatko kuvitella, miksi penis tuntuu sinusta niin likaiselle ja ällöttävälle, sillä todellisuudessahan se ei ole ruumiinosana sen likaisempi kuin muutkaan? (tietenkin jos mies tarjoaa pesemätöntä munaa, asia on eri)

Entä, jos joku kerta kesken seksileikkienne, kun sinäkin olet kiihottunut (ja mies puhdas), hyväilisit miehen penistä ensin käsin ja sitten koittaisit antaa sille pieniä pusuja. Jos peniksen koskettaminen huulilla tuntuu vaikealle, pussaa nivusia tai alavatsaa. Jätä sillä kertaa homma siihen. Seuraavalla kerralla voitkin olla jo valmiimpi vähän enempään. Puhu tästä miehellesi etukäteen. Sano, että olet valmis yrittämään pienin askelin, KUNHAN mies ei painosta yhtään ja pesee alapäänsä päivittäin (tai aina ennen seksiä, jos aiemmin samana päivänä pesty tuntuu sinusta jo likaiselle). Aloita ihan vaan pienillä pusuilla, älä yritäkään ottaa penistä suuhusi. Etene omaan tahtiisi, tee joka kerta vain sen verran kuin itse haluat ja mihin olet valmis ja halukas. Pikku hiljaa voit alkaa nuolla peniksen vartta tai kärkeä, sitten ottaa peniksen pään huultesi väliin. Aloita ensin vain sillä, että teet käsitöitä ja annat pari pientä pusua huulilla. Kuulostaisiko liian pahalle?

Meitä on joka junaan. Itselleni suuseksi on osa sukupuolielämää. Muistan vuosien takaa erään tyttöystävän joka ajatteli suuseksistä suurinpiirtein samanlailla kuin ap. Pahalta siinä tuntui se, että hän piti jotakin ruumiinosaani niin "likaisena" ettei voinut kuvitellakaan koskevansa siihen suullaan.
Noh, aika pian se suhde päättyikin, en halunnut jatkaa sitä kun seksi ei toiminut. Ihmiset ovat vain niin erilaisia. Varmaan hänelläkin on nyt mies jonka kanssa harrastetaan seksiä ilman suuseksiä ja molemmat ovat onnellisia.
Pitää vain löytää se oma vastakappale.

P.S. Vielä lopuksi se vanha totuus, että kun seksi toimii se on 10% suhteesta ja kun se ei toimi niin se on 90% suhteesta.

Onhan noissa liukkareissakin erilaisia makuja: Sitruunasta maitokahviin, mutta yksi puuttuu: Luonnollinen vitun maku!

Viimeksi muokattu:

se on miehillä nykyään tommosta. syyttäkäämmen tv:tä ja internettiä sekä muuta mediaa. mitä enempi seuraat niitä siitä itsekkäämmäks tulet

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja peräkylän poika;10796913:
se on miehillä nykyään tommosta. syyttäkäämmen tv:tä ja internettiä sekä muuta mediaa. mitä enempi seuraat niitä siitä itsekkäämmäks tulet

Sivistä sen verran itseäsi, että tutustut antiikin taiteeseen.
Sieltä sitä kullin ja pillun imemistä löytyy mielin määrin.
Eli ei ole nykyihmisen keksintöä.

Yhteistyössä