H
hyihyihyi
Vieras
mieheni pitää suihin otoista kukapa mies ei pitäisi. mutta mä VIHAAN sitä. ei tarvitse saada itse enkä varsinkaan antaa tälläistä. ällöttää ottaa toisen kusivärkki suuhun. etenkin eilen koin ällötyksen väreitä kun mies vonkasi et ota suihin, kaivoi housuistaan päivän muhineen pesemättömän kalunsa (hajukin tämän mukanen). ois tehny mieli oksentaa sen syliin.. tuoko minun pitäisi ottaa suuhun HELL NO! tokas mun reaktion nähdessä, et mitä jos hän käy suihkussa, mut en suostunu. joskus suostun jos ollaan suihkussa, mut silloinkaan en voi olla ajattelematta kuinka oksettavaa on ottaa tämä ällöttävä mötkö-osa ihmisen vartalosta suuhun. ei mitään henkilökohtaista mut en vaan pidä..... siitä.
olen kovin siisti ihminen enkä todellakaan halua mitään niin likaista suuhun. tunnen toki huonoa omaatuntoa tästä koska "en halua tyydyttää miestäni" myös mies on valittanut asiasta,viimeksi eilen. tuntuu et oon yksin tän ongelman kanssa enkä taho puhua siitä kellekkään.. tiä ees miks tänne avauduin aiheesta. yyhäh