yasmin pillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaaksi

Vieras
moikka! Olisin kiinnostunut, että kuinka moni täällä käyttää tai on käyttänyt yasmin pillereitä ja miten nopeasti olette tulleet raskaaksi lopetettua ne? Itse lopetan pillerit elokuussa ja sitten olen syönyt niitä yhteensä puoli vuotta.
Millaisia oireita teillä on ollut pillereitä syödessä kiinostaa myös.?
Olen aikaisemmin käyttänyt kumia vaan. Nyt alamme yrittämään kolmatta lasta syksyllä kun pillerit lopetan.

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Mä käytin Yasmineja muistaakseni tammikuun alkuun 2004 asti (käytin niitä muistaakseni jonkun muutaman vuoden, yhteensä pillereitä olen käyttänyt jonkun 10v), sitten vikat menkat tuli toukokuussa 2004 ja tulin raskaaksi, mutta se oli tuulimuna ja tuli ulos elokuussa. Sen jälkeen tuli 5 kuukautiset ja nyt olen 21 viikolla raskaana.

Mitäs oireita mulla nyt Yasminien aikana oli...ei oikein mitään pahempia, mutta ennen raskaaksi tuloa mulla oli kovia niskaperäisiä päänsärkyjä/migreenejä, mutta nyt raskaana ollessa ei ole niitä näkynyt. Niin ja sekä aloittaessani että lopettaessani pillerit, mä lihoin hieman.

Mulla tuli 2menkat välissä yasmin pillereitten lopettamisen jälkeen,sitten plussa =)!Käytin niitä noin vuoden.Sain ne kun pyysin mahdollisimman mietoja pillereitä,eli ei ollut mitään oireita ym niitä käyttäessä.Nyt menossa 12+4 ja kaikki tällä hetkellä ainaskin ok =).

Yhteistyössä