Yasmine pillerit ja välivuoto?! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammuttisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mammuttisi

Jäsen
05.08.2012
446
1
16
Mitä ihmettä meikäläisen kropassa tapahtuu? Oon siis syönyt noita Yasmine-merkkisiä pillereitä kuopuksen imetyksen lopettamisesta asti, eli noin kaksi vuotta. Koko sen ajan olen syönyt kaksi liuskaa putkeen. Kahden ekan liuskan lopulla tuli tiputtelua niinkun normaalia on, mutta sen jälkeen ei ole tiputellut, paitsi silloin vähän jos olen unohtanut ottaa pillerin. Nyt näiden kahden liuskan ainana en ole unohtanut yhtään pilleriä ja joka ilta olen ottanut pillerin 22-23 aikaan illalla. Lauantaina alkoi menkat! ja pillereitä olis ollu vielä kaks viikkoa syömättä ennen taukoa! :O Eikä oo siis mitään pientä tiputtelua, vaan ihan kunnolla ne menkat alkoi. Pidänkin siis tämän viikon taukoa, niin ei tarvii mahdollisesti vuotaa seuraavaa kolmea viikkoa vielä.

Mutta onko jollain kokemusta? Mistähän tämmönen voi johtua. (Oli muuten kiva ylläri kesken koulupäivän, kun en ollu osannu varautua edes mitenkään. :D)

Tuskin mitään vakavaa, elimistö vaan välillä reagoi omaan tahtiinsa. Itse käytin vuositolkulla Marvelon-pillereitä alkuun aina kaksi liuskaa, sittemmin vuosien ajan jopa kolme liuskaa peräkkäin. Vuotokontrolli oli yleensä hyvä, mutta kerran tuli kesken ENSIMMÄISTÄ liuskaa tosi runsas vuoto. Kun se ei millään alkanut asettua, kävin gynellä, joka otti ns. imupapa-näytteen kohdun limakalvolta. Siinä ei mitään erikoista eikä muutenkaan mitään selitystä löytynyt eikä sittemmin välivuotojakaan ollut.

Ok. kiitos vastauksesta. En mie ajatellutkaan et mitään vakavaa olis. googlettelin vaan tota asiaa, niin yhtään samanlaista tapausta ei tullut vastaan. Ainoat jutut oli niitä että pari päivää ennen liuskan loppumista on menkat alkanu, sillä ajattelin täältä kysellä asiaa. :)

Yhteistyössä