Yaz-pillerit, pahoinvointi ja oksentelu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äm"

Vieras
Heippishei!
Nyt pitää kysellä kanssatovereilta, että onko muilla ollut tälläistä.
Käytän siis yaz-ehkäisypillereitä, olen ne aloittanut nyt 3 viikkoa sitten. Olen syönyt merkkiä aikaisemminkin noin vuosi takaperin, silloin ei tullut mitään oireita. Nyt kuitenkin viimeisen kahden viikon aikana olen tuntenut vahvaa pahoinvointia ja jatkuvaa oksentelua!! En pysty enää pesemään hampaita aamulla, oksentelen noin 5-7 kertaa päivässä ihan aamusta lähtien, oksennus lähtee yökkäämisestä, kaikki etoo! Ja ei, en ole raskaana.

Pitäisikö vaihtaa toiseen merkkiin? mitä tekisin? Ei kai nyt näin voi elää että joutuu aina pöydästä lähtee oksentamaan!!

Onko muilla ollut tälläistä??

Luin pakkausselosteesta, että haittavaikutuksia ovat juuri pahoinvointi ja oksentelu, mutta oikeesti, näinkö paljon?!

No itse söin Yazmineja ja niistä tulin minäkin pahoinvoivaksi ja eikös ne ole miltei samoja noiden Yaz-pillereiden kanssa.

Meni ajan saatossa ohi, kroppa vaan totutteli itseään.

[QUOTE="äm";26273805]Jeba, oliko pahoinvointia siis miten pitkään? Oksentelua?[/QUOTE]

Kyllä sitä varmaan parisen kuukautta kesti, en oksennellut mutta voin tosi pahoin.

Kannattaa ottaa aina illalla pilleri, niin se voi jonkinverran auttaa kun menee sitten nukkumaan niin ei ehdi voimaan pahoin, mulla se auttoi.

Mulla myös nyt noi Yasmin pillerit ja tekee pahoinvointia,pari kertaa on oksennus tullut suuhun,mutta yleensä se on sitä yökötystä ja alavatsa kipua myös.

Nyt alkanut helpottaa,3 laatta menossa.

Otan pillerin illalla 8 aikaan, sen jälkeen en oksenna, vaan aamulla sitten seur.kerran! Soittelin jo neuvolaan että pitäisikö pillerit vaihtaa.. Vai pitäisikö sinnikkäästi jatkaa samalla merkillä, jos kerran helpottaa ajan kanssa..

Yhteistyössä