YH:t,josko viitsisitte vastata?Kuinka mahtanen pärjätä kuukaudessa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitollinen

Vieras
kun käteen jää n.1400e? eli minä ja kaksi alle7 v lasta.

Lainaa lyhentäisin erotessa noin 100e kk.Kuinka te pärjäätte ja millaisella noin summalla kuukaudessa?
 
Anteeksi,tarkoitukseni ei todellakaan ollut kehuskella rahoillani,mietin vain että kuinka pärjään kun ero tulee...

Mutta osa noista kelan tukia joten kulujakin on kyllä.

Asuminen olisi kai noin 500 e luokkaa,luulisin
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi,tarkoitukseni ei todellakaan ollut kehuskella rahoillani,mietin vain että kuinka pärjään kun ero tulee...

Mutta osa noista kelan tukia joten kulujakin on kyllä.

Asuminen olisi kai noin 500 e luokkaa,luulisin
Tarkoitatko siis, että tuossa 1400 eurossa on sun kaikki tulosi? Asumistuki, lapsilisät, palkka/kotihoidontuki, elatustuki? Ja tuosta menee 500 e asumiseen ja 100 e velkoihin? Muihin laskuihin ja elämiseen jää siis 800 e? Kyllä sillä hengissä pysyy.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen kyllä todella kiitollinen näistä vastauksista :)

Otetaankohan asumistukeen huomioon vammaistuki?
Ei oteta. Kelan sivuilta löydät laskurin, jolla voit tehdä itsellesi karkean arvion siitä, paljonko tulisit saamaan asumistukea. Siellä kerrotaan myös, mitä tuloja otetaan huomioon asumistukea laskettaessa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen kyllä todella kiitollinen näistä vastauksista :)

Otetaankohan asumistukeen huomioon vammaistuki?
Ei oteta. Kelan sivuilta löydät laskurin, jolla voit tehdä itsellesi karkean arvion siitä, paljonko tulisit saamaan asumistukea. Siellä kerrotaan myös, mitä tuloja otetaan huomioon asumistukea laskettaessa.

Kiitos,tarvitseekin mennä siellä sivuilla käymään :)
 

Yhteistyössä