Parikymppisenä tuli muutamia kertoja harrastettua yhdenillanjuttuja (lukuunottamatta ollenkaan teiniaikaisia töppäilyjä, jotka ovat täysin oma lukunsa), mitä niistä jäi käteen, pahimmassa tapauksessa raskauden ja tautien pelko kun ei voinut olla varma kumppanista, eikä edes kondomin luotettavuudesta, sillä yhdenillanjuttuni tapahtuivat baari-iltojen jälkeen ja ei ihan selvin päin.
Seksi ei yleensä ole hyvää (poikkeuksiakin löytyy tietysti), ei tunneta toista, eikä tiedetä mistä toinen nauttii ( vaikkakin niinhän sanotaan että yhdenyönsuhteet ovatkin tarkoitettu omaan nautintoon) mutta ei sitten toinenkan osapuoli tiedä ja osaa tehdä niin kuin itse pitäisit.
Ammuherääminen on usein nolo ja äkkiä tilanteesta pois tai toinen ääripää, mies haluaa jotain enemmän. Ja jos illalla on tullut kovinkin reippaasti otettua, voi melkomoinen mörkökin viereiseltä tyynyltä nostaa päänsä aamulla.. =)
Jätin irtosuhteet ja olen onnellinen parisuhdeseksiin j sinkkuna kestän puutteet mielummin kuin hakisin yhdeksi yöksi miestä.
Tämä minun mielipiteeni ja kokemukseni, monelle yhdenyönsuhteet on se ainoa oikea, seksiä ilman sitoumuksia. Mielipiteitä on monenlaisia, niinkuin meitä ihmisiäkin.