Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja tutti:
Lapselle/lapsille löytyy helposti hoitaja, kuka hoitaja ottaisi kerralla vaikka kolme? On varaa ostella kaikkea lapsille ja antaa aikaa tasapuolisesti. Mahtuvat autoon hyvin ja lähteminen helppoa kahden tai yhden kanssa. Mitä mieltä olette?
No, ihan miten kukakin sen ottaa. Mulla ainakin nämä kaksoset meinaa viedän hengen tai ainakin mielenterveyden mukanaan. Olen kotihoidontuella kotona, eikä todellakaan ole varaa ostella lapsille kaikkea, kaikki täytyy ostaa samaan aikaan, mitään ei voi kierrättää toiselta toiselle, ovat tyttö ja poika joten harvat vaatteetkaan käyvät molemmille. Autoon kyllä mahtuvat, mutta en minä niiden kanssa minnekään jaksa lähteä, enkä tosin omista korttiakaan. Että näin!
itseppä olet valinnut kotona olon.mene töihin äläkä siinä natise..päivät kotona ja mitään ei jaksa tehä huhhuh mikä laiskimus
Heh heh! Töihinmeno on helppoa kuin heinänteko tähän verrattuna! Vaan kun ei ole paikkaa minne mennä, saati sitten lapsille hoitopaikkaa!
Niin ja kotona olohan on varsinaista lepäilyä pienten kaksosten kanssa, varsinkin kun öisin saa nukkua joskus jopa neljä tuntia

Kyllä on niin kiva arvostella toiden olemisia ja tekemisiä tietämättä tilanteesta sen tarkemmin!!