Yhden yön floppi, olen ihan vammautunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jyrätty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jyrätty;23293375:
Kyllä mä saisin raiskaussyytteen läpi, jos nyt menisin terkkariin, ainakin kivusta päätellen ja tissi ihan mustana. Mutta kuten sanottu, ei ollu raiskaus vaan erittäin huonoa seksiä.

siksi sanoinkin tekaistu.

olit kai liian kuivana, kun olit kännäillyt, eikä ollut liukastetta. jos sitten työnsi sormensa sisään kuiviltaan, ja haroi ehkäpä kynsillään haavoja, niin sattuuhan se, ja kestää tovin, ennenkuin parantuu. Tsemppiä vessakäynneille, ja lekurille, jos ei ala parantua.

"Mikäli tekijä ei itse, suoraan tai välillisesti, ole aiheuttanut uhrin tiedotonta tai muuten puolustuskyvytöntä tilaa, vaan kohtaa toisen jo valmiiksi tässä tilassa (esimerkiksi vahva humalatila) ei tekoa tällöin katsota raiskaukseksi, vaan mahdolliseksi seksuaaliseksi hyväksikäytöksi."

Käypä näyttäytymässä lääkärissä, jotta saadaan todistusaineisto talteen. Seksuaalinen hyväksikäyttö on rikos.

Ajattelin tulla ilmottamaan, että alapää on parantunut. Kyllä kesti kauan se kipu.

Yllätys yllätys, näin tän nyrkkisankarin uudestaan (vahingossa) ja olin niin idiootti että menin taas sen luo jatkoille. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut tällä kertaa, koska se ukko sammui sohvalleen. Sitä ennen ehdin kuitenkin veetuilla sille, en tiedä ymmärsikö se edes mitään.
Kun sammui, aloin näpläämään sen puhelinta, ja kuinka ollakaan, yhden numeron kohdalla oli nimenä "nyrkkip". Ei sentään mun numeron kohdalla. Mutta kun näin ton, asia oli harvinaisen selvä, se ukko tosiaan suoritti mulle jonkiun sortin nyrkkipanon. :( :( :x
Fiksailin vähän nimiä uuteen uskoon sen kännykäs, ja lähdin menemään sieltä. Kosto se on pienikin kosto.
En kyllä ymmärrä miksi halusin mennä uudestaan sen luo, mulla oli joku selvittämisen tarve kaiketi, täytyy vaan olla onnellinen etten tyhmyyttäni joutunut toistamiseen sen käsiteltäväksi. :headwall:

Ite oon fistaillu naisia joskus, siihen kyl tarvitaan aina molempien luottamus ja edetään hitaasti. Taidat olla aika väljä jos rimpuilusta huolimatta nyrkki menee sisään, en oo ennen moisesta kuullu :D

Ite oon fistaillu naisia joskus, siihen kyl tarvitaan aina molempien luottamus ja edetään hitaasti. Taidat olla aika väljä jos rimpuilusta huolimatta nyrkki menee sisään, en oo ennen moisesta kuullu :D

Tietääkseni ihan yhtä tiukka kuin kuka tahansa, toisinsanoen normaalivärkkinen.
Näin vaan kun kämmentä lykki, en nähnyt että ois nyrkissä ollut. Sattu ainakin saatanasti kun survo oikein voimien takaa pohjaan, ei ollut naurun paikka yhtään.
Onneksi parani kivut itsestään, 2 viikkoa sattui kuseminen, pelkäsin että on mentävä lekuriin.

Siis meet toisen puhelinta urkkimaan? :O Oot kyl aika kauhee. Ja mitä sun pitää sille kostaa, pitäskö sen olla ajatustenlukija ja tietää millaisesta kohtelusta et tykkää, jos et itse sano? Kummallinen akka oot.

Alkuperäinen kirjoittaja jyrätty;23468198:
Ajattelin tulla ilmottamaan, että alapää on parantunut. Kyllä kesti kauan se kipu.

Yllätys yllätys, näin tän nyrkkisankarin uudestaan (vahingossa) ja olin niin idiootti että menin taas sen luo jatkoille. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut tällä kertaa, koska se ukko sammui sohvalleen. Sitä ennen ehdin kuitenkin veetuilla sille, en tiedä ymmärsikö se edes mitään.
Kun sammui, aloin näpläämään sen puhelinta, ja kuinka ollakaan, yhden numeron kohdalla oli nimenä "nyrkkip". Ei sentään mun numeron kohdalla. Mutta kun näin ton, asia oli harvinaisen selvä, se ukko tosiaan suoritti mulle jonkiun sortin nyrkkipanon. :( :( :x
Fiksailin vähän nimiä uuteen uskoon sen kännykäs, ja lähdin menemään sieltä. Kosto se on pienikin kosto.
En kyllä ymmärrä miksi halusin mennä uudestaan sen luo, mulla oli joku selvittämisen tarve kaiketi, täytyy vaan olla onnellinen etten tyhmyyttäni joutunut toistamiseen sen käsiteltäväksi. :headwall:

Vaihdoithan sen nyrkkipanonimen kohdalle nimen äiti;)

[QUOTE="vieras";23471509]Aika selkeesti on eräs Pasi. Ihan söpö, on lapsi, joka sille tärkeä, seksi ei enää oikein suju.[/QUOTE]

Ei ollut Pasikaan. Tuskin täällä sattuu olemaan yhtäkään ton tyypin tuttua. Ei maailma sentään niin pieni ole. :)

[QUOTE="vieras";23471501]Vaihdoithan sen nyrkkipanonimen kohdalle nimen äiti;)[/QUOTE]

En laittanut siihen mitään. :(
Oman numeron kohdalle laitoin isoilla kirjaimilla PERKELE. Muista en muista, tuskin montaa muokkasin.
Ei oikein mielikuvitus laukannut kun ois kerrankin ollut mahdollisuus toteuttaa itseään.

siis ihan pakko kommentoida uudestaan! Eka se mies muka raiskaa sut ja värkki on viikkoja kipee, sit sä meet uudestaan tapaamaan sen!!!! Vittu että olet tyhmä, tai sit vaan säälittävä tonnikeiju....... Ittees voit kyl syyttää aika monesta asiasta....

Yhteistyössä