Yhden yön juttu unohti sytkärinsä mun luo, hmmmm?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Jättiköhän se sen tahallaan vai unohtiko ihan oikeesti vahingossa? En vaan tajua miten sen on voinut tohon keskelle parvekkeen pöytää unohtaa, mutta esim. tupakkansa on kyllä muistanut ottaa mukaan. :D

Tuli vaan mieleen, että toihan ois tosi ovela teko, jos itse päätyis jonkun luo yöks ja "unohtais" sinne jonkun tavaransa. Sitten vois joko itte tehdä tikusta asiaa ja kysellä myöhemmin, jäikö se tavara miehen luo, tai sitten jättää pallon miehelle ja miehellä olis tilaisuus kutsua hakemaan sitä tavaraa.
Pitänee ruveta kantamaan jotain halpaa huulikiiltoa tai sytkäriä tai muuta mukana, minkä voi sit tarvittaessa jättää ;D

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Pitänee ruveta kantamaan jotain halpaa huulikiiltoa tai sytkäriä tai muuta mukana, minkä voi sit tarvittaessa jättää ;D

Miks?? :laugh: Luuletkosä että se jonkun euron sytkärin takia tulee koputtelemaan ovelle?

No itse unohdan sytkäreitä minne sattuu ja monet (tutut) unohtaneet tänne.
Sytkäri ei sinänsä ole sellainen tavara, minkä perään välttämättä soitellaan tai mistä toiselle ilmoitellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Miks?? :laugh: Luuletkosä että se jonkun euron sytkärin takia tulee koputtelemaan ovelle?

Ei se varmaan sen SYTKÄRIN takia tuliskaan vaan jonkun ihan muun ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ihanaa spekulointia, johon vain nainen pystyy :D

Joo, ihan kamalaa olla mies. Ei uskalla jättää jotain paskaa sytkäriäkään jälkeensä, ilman että toinen vetää johtopäätöksiä.

Hmm, siltä jäi hiuslenkki, se varmaan haluaa lisää _:D :D

Mä olen joskus jättänyt hopeasormuksen erään miehen luo, jonka luona oltiin jatkoilla.
Kyseessä ei tosin ollut mikään "yhdenillanpano" kun ne ei nyt ihan kamalasti mun juttu ole olleet..

Sain sormuksen takaisin, miestä en tosin tapaillut enää kuitenkaan sen jälkeen.

...en kyllä usko että mies kykenisi tuollaiseen ajatteluun. :D

Miksi kysyt, olet jo sitä mieltä että jätti tarkoituksella. No odotteletko kuukauden että hakee.
Mitäs jos vaan hakee, eikä haluakaan muuta.
Niin tätä asiaa voi pyöritellä loputtomiin, naisia kun ollaan...

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Mä olen joskus jättänyt hopeasormuksen erään miehen luo, jonka luona oltiin jatkoilla.
Kyseessä ei tosin ollut mikään "yhdenillanpano" kun ne ei nyt ihan kamalasti mun juttu ole olleet..

Sain sormuksen takaisin, miestä en tosin tapaillut enää kuitenkaan sen jälkeen.

...en kyllä usko että mies kykenisi tuollaiseen ajatteluun. :D

Mulla on täsmälleen samanlainen kokemus :O

Mulla on 2 miestä jättänyt taktisesti tavaraa. Toinen lompakon, toinen kännykän. Tulivat hakemaan sitten illemmalla ja siinä pyysivät että lähde tuohon lähipubiin yhdelle jne.

Kummatkin halusi seurustella mun kanssa. Se siitä ettei mies voisi taktikoida noin... :whistle:

Ihana :D

Usko tai älä mutta mun mies unohti sytkärinä mun luo ekalla kertaa (tavallaan yhden yön juttu). Lähetin viikolla tekstarin (etsin numeron findista) että tuutko hakemaan sytkärisi vai heitänkö pois. Tuli hakemaan ja pian ollaan oltu naimisissa viisi vuotta!

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:

Usko tai älä mutta mun mies unohti sytkärinä mun luo ekalla kertaa (tavallaan yhden yön juttu). Lähetin viikolla tekstarin (etsin numeron findista) että tuutko hakemaan sytkärisi vai heitänkö pois. Tuli hakemaan ja pian ollaan oltu naimisissa viisi vuotta!

Aika sulosta :D

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:

onko kertonut että jättikö tahallaan vai vahingossa?

Yhteistyössä