Yhdenyön juttu pelottelee seksitaudeilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Meillä oli kortsu käytössä mutta päätin kysyä jälkeenpäin varalta että onko hänellä tauteja. Minulla on ollut jotain oireita mutta voi olla ihan hiivatulehdus ja siksi kysyin. Hän vastasi nauru hymiöillä että on kuppa ja 6 muuta!! Kysyin että oikeesti ja hän sanoi että mitä väliä olihan kumi. Sanoin että menen viranomaisten juttusille jos tämä totta. Siihen hän nauroi ja sanoi että mene vaan, hän kynii multa hyvät rahat. Menee hakeen vaan puhtaat paperit. Menin ihan shokkiin, olin kyläilemässä viestien aikaan ja itku tuli. En siis tiedä pelotteliko minua vaan koska tiedän hänen olevan vihainen mulle eräästä asiasta. Mulla on sellainen sairaus jonka vuoksi pitää pitää terveydestä erittäin hyvää huolta. Mulla on whatsapissa kaikki nämä mitä hän kirjoitti. Kertoi jopa harrastaneensa seksin paljaalla heti meidän jutun päättymisen jälkeen. Eikö tämä täytä jo häirinnän ja pelottelun kriteerit?

Mitähän rikosta tässä nyt oikein meinaat mennä viranomaisille huutelemaan?

Jos kondomia on käytetty niin edes tiedossa oleva sukupuolitauti ei käsittääkseni täytä mitään rikosta. Jos salaa ottaa kondomin pois ja näin tahallaan tartuttaa taudin voi olla mahdollista syyttää pahoinpitelystä, mutta tällöinkin pitää näytön oikeasti olla vahva. Nyt vähän jäitä hattuun ja lääkärissä käymään. Lääkkeet kumpaankin päähän ja elämä jatkuu.

• Tykkää
Reactions: Hyppymassu
Nii nii, ja kannattaa alkaa syyttelee toista kun et edes tiedä onko sulla mitään.

Nimenomaan. Sun sekopäisen käytöksen vuoksi hän sulta saa hyvät rahat, koska häiriköt häntä ja virheellisesti väität (poliisille) että miehellä on joku tauti.

Hän kirjoitti 38 viestiä vajaassa 3 tunnissa. Minulla ei myöskään ole varmuutta oliko kondomi ehjä loppuun asti. Kysyin häneltä ja sanoi että hänelle ihan sama. Kuppa on sen verran vakava tauti että tosissaan tällaisella ei saisi pelotella. Hän käytti muutenki loukkaavaa kieltä viesteissä liittyen seksiin kanssani. Olin itse asiallinen kommenteissa ja pyysin rehellistä vastausta. Miten minä olen häirinnyt häntä?

Hän kirjoitti 38 viestiä vajaassa 3 tunnissa. Minulla ei myöskään ole varmuutta oliko kondomi ehjä loppuun asti. Kysyin häneltä ja sanoi että hänelle ihan sama. Kuppa on sen verran vakava tauti että tosissaan tällaisella ei saisi pelotella. Hän käytti muutenki loukkaavaa kieltä viesteissä liittyen seksiin kanssani. Olin itse asiallinen kommenteissa ja pyysin rehellistä vastausta. Miten minä olen häirinnyt häntä?

Jos siinä seksissä sun kanssa ei vaan todellakaan ollut mitään hyvää, niin miten sen kehumallakaan pystyy sanomaan?

Ja milloin hei olet itse käynyt testeissä?
Tai hoiditko sitä hiivaas?? HiivaKIN tarttuu.

Kuule anna olla.
Hoida oma napasi kuntoon jos olet jonkun taudin saanut.
Kuka vaan suuttuu jos aletaan ilman mitään faktaa syyttelemään.

Mitä kauheeta siinä on jos kysyy että onko toisella ollu mitään tauteja. Kyllä minä olen joskus mieheltä aiemminkin kysynyt jos jokin epäilyttää ja ihan fiksusti ovat asian ottaneet. Kerron myös oman tilanteen jos joku kysyisi. Mulla oli painavat perusteet kysyä tätä asiaa ja hän on kertonut harrastavansa paljon suojaamatonta seksin ja käyvänsä testeissä säännöllisesti.

Menet nyt itse tautitesteihin ja sen jälkeen palaat asiaan, mikäli se on aiheellista. Siihen asti anna asian olla, kun kerran et mitään tiedä varmasti.

Tuollaisista tyypeistä kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana.

Mitä kauheeta siinä on jos kysyy että onko toisella ollu mitään tauteja. Kyllä minä olen joskus mieheltä aiemminkin kysynyt jos jokin epäilyttää ja ihan fiksusti ovat asian ottaneet. Kerron myös oman tilanteen jos joku kysyisi. Mulla oli painavat perusteet kysyä tätä asiaa ja hän on kertonut harrastavansa paljon suojaamatonta seksin ja käyvänsä testeissä säännöllisesti.

Sulla ei ollut mitään painavaa perustetta. Vain että alapääsi kutisi, hiivasta (?) kuten itse epäilit.
Enhän minäkään ala aviomieheltäni tenttaamaan sukupuolitauteja joka kerta kun mua seksin jälkeen kutittaa. Haloo

Yhteistyössä