S
Seijuli
Vieras
Nyt oikee nyyhky pätkä... Oon ollut 18v naimisissa ja 6 lapsen äiti. Huom vain äiti, niin ja kotiapulainen, pyykkäri, siivooja jne. Mielestäni mieheni pääsisi helpommalla jos palkkaisi kotiapulaisen, niin ja halvemmalla. Oon kova tuhlaamaan.
Meilä ei sitten muuta yhteistä olekaan, lapset ja velat...
Haluaisin viettää yhdessä aikaa, käydä kävelyllä, kaupoissa tai vain olla. Lapset jo niin isoja ettei olisi este. Olen 36v ja ihan muumio! Mieheni katsoo vain urheilua vapaa-aikana, ei mtään yhteisiä harrastuksia ei edes keskustelunaiheita. Mitä teen???
Oon tosi väsynyt tähän tilanteseen mutta lapset pitävät meidät yhdessä.
Mieheni käy vain töissä ja on muuten aina kotona, puhelimessa kyllä juttelee kavereiden kanssa mutta yhteisiä kyläily tuttuja meillä ei ole. Kummallakin omat kaverit.
Sekava purkaus...
Kokeneemmat antakaa vinkkejä miten saa miehen eloon!
Meilä ei sitten muuta yhteistä olekaan, lapset ja velat...
Haluaisin viettää yhdessä aikaa, käydä kävelyllä, kaupoissa tai vain olla. Lapset jo niin isoja ettei olisi este. Olen 36v ja ihan muumio! Mieheni katsoo vain urheilua vapaa-aikana, ei mtään yhteisiä harrastuksia ei edes keskustelunaiheita. Mitä teen???
Oon tosi väsynyt tähän tilanteseen mutta lapset pitävät meidät yhdessä.
Mieheni käy vain töissä ja on muuten aina kotona, puhelimessa kyllä juttelee kavereiden kanssa mutta yhteisiä kyläily tuttuja meillä ei ole. Kummallakin omat kaverit.
Sekava purkaus...
Kokeneemmat antakaa vinkkejä miten saa miehen eloon!