yhdyntä ja loppuraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miks muut pystyy?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miks muut pystyy?

Vieras
Luin noita keskustelupalstoja ja ilmeisesti tuntuu että kaikki heiluttelee peittoja synnytykseen saakka. Onko todella näin??
Itse olen viikolla 39 enkä kyllä ole pystynyt yhdynnässä olemaan enää n.2-3 viikkoon. Tekee niin kipeää ettei pysty liikuttamaan yhtään vaikka olis liukastetta putkilo laitettu. Lääkärin tekemä sisätutkimuskin sattuu kamalasti ja tuntuu että paikat kohdunsuun läheltä on nii kipeät ja arat ettei tule kuuloonkaan että seksi onnistuis. Yritetty on, juu eikä haluista/asennoista ole kiinni. Lapsen pää siellä lääkärin mukaan tuntuu sormeen mutta sekö sen kivun tekee vai mitä? Onko kohtaloita?

Kyllä ne keinot löytyi ihan viimeiseen saakka :D Synnytystä käynnisteltiin perinteisin menetelmin kun oli jo monta tuntia ollut sellaisia lievempiä mutta erilailla tuntuvia supistuksia. Siitä sitten päästiinkin pikkuhiljaa synnytyksenkin suhteen tositoimiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Kyllä ne keinot löytyi ihan viimeiseen saakka :D Synnytystä käynnisteltiin perinteisin menetelmin kun oli jo monta tuntia ollut sellaisia lievempiä mutta erilailla tuntuvia supistuksia. Siitä sitten päästiinkin pikkuhiljaa synnytyksenkin suhteen tositoimiin :D

hurjaa, eikö sattunut kohdunsuulle?

mulla ei nyt juurikaa haluja ees ole ollu, mut kyl täs viimepäivinä on heiluteltu peittoo. ainoo että joissain asennoissa ei saa henkee ku lapsi painaa keuhkot kasaan, muuta ongelmaa ei, paitti välil närästää...
ei kipuja..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Ei kun vähän viilaa asentoa ettei liian syvälle törki ;)

mulla on kohdunsuu niin ylhäälläkin vielä. nyt menos rv 40+3

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Kyllä meillä on sekstattu ihan viimeisiin päiviin asti ilman ongelmia. Likkaus ja turvotus ovat olleet kohdillaan ja orkut erinomaisia.

Kumpa itsekkin saisin kokea tuon! on vaan niin arat paikat että ei pysty.

Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:

Laskeutuuks se jotenkin synnytykseen?

En mäkään huomannut että mitenkään erityisen alhaalla tuntuis, tai oikeestaan muutenkaan mitenkään erilaiselta. Typy syntyi rv 39+4.

Olin ihan hämmentynyt kun joku tuossa kirjoitti että rv 31 eikä muutamaan viikkoon enää :o Menossa itellä rv 29 enkä vois kuvitellakaan vielä seksistä luopuvani :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kissa:

Laskeutuuks se jotenkin synnytykseen?

En virallisesti tiedä, mutta mitä on muiden juttuja kuunnellut niin saattaa painaa pienen pää niin alas että sen takia tuntuu jotenkin lyhyemmältä paikat :)

todellakaan ei kaikilla peitot heilu raskauden loppuvaiheessa esim. ihan tavallista varsinkin esikoista odottaessa että mies ei enää loppuraskaudesta kun vauvan pää on alhaalla innostu.

kyllä mullakin pitäs kai kohdunsuu olla aika ylhäällä, kun se lääkäri tonne tosi syvälle niitä sormia työnti, mutta jatkuvasti nyt ollut kolotusta tuolla niin ei vaan pysty. Enkä kyllä ole kuin yhdelle sormelle vasta auki ja kohdun kaulaakin vielä 3cm, että ei siitäkään pitäs olla kiinni..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä mullakin pitäs kai kohdunsuu olla aika ylhäällä, kun se lääkäri tonne tosi syvälle niitä sormia työnti, mutta jatkuvasti nyt ollut kolotusta tuolla niin ei vaan pysty. Enkä kyllä ole kuin yhdelle sormelle vasta auki ja kohdun kaulaakin vielä 3cm, että ei siitäkään pitäs olla kiinni..

Se on niin henkilökohtaista miten paikat reagoi. Joillain ei tunnu mitään ennen synnytystä, toisilla kolottaa ja kivistää sinne itseensä jo aikaisilta viikoilta asti. Jos kuivuus on ongelma niin se usein tappaa ihan halujakin kun tietää että saattaa tuntua inhottavalta ym..

Kyllä sitä vielä ehtii :) Toivon sulle erittäin nopeaa palautumista synnytyksestä että pääsette miehen kanssa sitten harkitsemaan petihommienkin palautusta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Se on niin henkilökohtaista miten paikat reagoi. Joillain ei tunnu mitään ennen synnytystä, toisilla kolottaa ja kivistää sinne itseensä jo aikaisilta viikoilta asti. Jos kuivuus on ongelma niin se usein tappaa ihan halujakin kun tietää että saattaa tuntua inhottavalta ym..

Kyllä sitä vielä ehtii :) Toivon sulle erittäin nopeaa palautumista synnytyksestä että pääsette miehen kanssa sitten harkitsemaan petihommienkin palautusta ;)

kiitos, ainut lohtu :)

Mä en myöskään voinut olla yhdynnässä enää rv 35 jälkeen kun vaavin pää laskeutu ja kipuilu alkoi. Itsellä oli haluja mutta mies taasen ei ollut kiinnostunut, kun ajatteli että se pää on siellä niin lähellä.. ja kai se vähän sairasta on noin lopussa kun oikeesti paikat on jo auenneet jnkv. ja mulkku jynssää siinä vieressä. Aajatelkaa sitten kun näätte sen vauvan et sillä on kulli osunu monesti otsaan..

Yhteistyössä