Yhdyntäorkku henkisesti tyydyttävämpi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja akira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

akira

Vieras
Hei,
Onko niin, että teillä naisilla yleensä yhdynnässä saatu orkku on henkisesti tyydyttävämpi kuin esim suu-ja sormiseksillä saatu orkku mutta ei välttämättä fyysisesti niin raju. Itselläni on aika vähän kokemusta eri naisista. Nykyinen naiseni saa suu/sormiseksissä fyysisesti rajumpia orkkuja kuin yhdynnässä. Tämän hän on minulle kertonut ja sen kyllä myös kuulee huudosta ja tantereen töminästä ;). Yhdynnässä hän saa myös orkun. Ne ovat joskus kuulemma järisyttäviä (senkin tuntee ja kuulee, voi veljet! ;)) mutta eivät läheskään aina, mutta henkisellä tasolla hän on semmoisen saatuaan kuulemma paljon tyydyttyneempi. Tarjoan hänelle yhdynnän jälkeen monesti vielä suuseksiorkkua mutta useimmiten hän onkin yhdyntäorkkuun ihan tyytyväinen.

Täytyy kyllä omasta puolestanikin todeta että pantuani jämerin, määrätietoisin työnnöin pienellä (14cm/4,5cm) mutta ah niin napakalla kalullani hänet orkkuun, tuntuu mahtavalta kun hänen emättimensä orkkukouristukset lypsävät kaluni tyhjiin. Minä saan tällöin sekä fyysisesti että henkisesti parhaimman orkkuni.

Kyllä tämä on ihan kappale omaa elämääni eikä mitään fantasiaa. Esitin ihan asiallisen kysymyksen mielestäni, johon saan vastaukseksi vain ilkkumista enkä minkäänlaisia vastauksia. Siis onko yhdyntäorkku henkisesti tyydyttävämpi kuin fyysisesti rajumpi suuseksiorkku muillakin kuin minun naisellani? Vastauksia kiitos. Asiallisuutta kiitos.

On.

Yritin miettiä, mitkä tekijät siihen vaikuttavat. Ehkä se, että se on fyysisesti jotenkin "täydempää". Ja se, että minusta on lämmintä, kiihottavaa ja turvallista katsella minua rakastelevaa miestäni. Minkään fysiikan en usko muuten orgasmien luonteeseen vaikuttavan, sillä minä saan nukkuessani orgasmin, johon herään eikä kukaan ole koskemassa enkä edes liiku. Näen vain unta. Ja se uniorgasmi on samalainen väristysorgasmi kuin klitorisorgasmi. En pysty esimerkiksi itse vaikka pelkkää sauvaa käyttäen saamaan orgasmia yksin, mutta klitorista kiihottaessani pystyn.

Jotain eroa näillä siis on oltava. Vaikea selittää - tai edes tietää - mitä.

Äläkä välitä noista ilkkujista. Eivät taida olla koskaan olleet rakastavassa, hyvässä suhteessa, johon kuuluu estoton ja ihana seksi.

Sisäisesti saatu orkku (emätinorkku) on niin erilainen, ettei sitä voi edes verrata pintahieronnalla saatuun samannimiseen laukeamiseen. Enää en edes välitä saada pintaorkkuja, koska saan paljon paremman fiiliksen niin henkisesti kuin fyysisestikin yhdynnässä saadusta emätinorkusta!

Itse pähkäilin asian nyt niin, että suu ja samanaikaisella sormiseksillä (g-pisteen hieronnalla) saadaan aikaan fyysisesti parempi orkku, koska ns. herkimmät paikat molemmat saavat kiihotusta. Yhdyntäorkussa sen sijaan klitoris ei niinkään saa stimulaatiota mutta ehkä se on juuri se, että rakastava mies rakastelee sen orgasmin ja sen jälkeen tulla tupsahtaa itsekin komiasti karjuen, mikä tekee yhdyntäorkusta henkisesti tyydyttävämmän.

Alkuperäinen kirjoittaja akira:
Itse pähkäilin asian nyt niin, että suu ja samanaikaisella sormiseksillä (g-pisteen hieronnalla) saadaan aikaan fyysisesti parempi orkku, koska ns. herkimmät paikat molemmat saavat kiihotusta. Yhdyntäorkussa sen sijaan klitoris ei niinkään saa stimulaatiota mutta ehkä se on juuri se, että rakastava mies rakastelee sen orgasmin ja sen jälkeen tulla tupsahtaa itsekin komiasti karjuen, mikä tekee yhdyntäorkusta henkisesti tyydyttävämmän.

Kyllä se on aika paljon asennoista ja rakastelutavasta kiinni, saako klitoris stimulointia yhdynnässä vai ei. Olen opetellut liikehtimään rakastellessa niin, että saan kosketuksen haluamiini kohtiin. Parhaiten se onnistuu perinteisessä lähetyssaarnaajassa.

Minusta orgasmi on parasta yhdynnässä, kun tuntee peniksen liikkeen sisällään ja mies on mies. Ensin herkkä ja hillitty ja nautintoa pitkittävä ja sitten raju ja voimakas ja antaa kunnon panon.

totuus hyvä mies on,mitä enemmän nainen kiemurtelee huutaa ja voihkii sitä enemmän nainen teeskentelee.

sori sulle.mutta, miehet ovat niin tyhmiä! ettekö vieläkään usko että jokainen nainen tietää että pillukouristuksia voi tehdä ilman orkkuakin jotta mies luulee nyt siltä tulee! =D

Yhdyntäorgasmin saan korkeintaan joka toinen päivä, mutta enpä paljon muuta tarvitse! Paljon parempi ja tyydyttävämpi niin henkisesti kun fyysisesti kuin muulla tavoin aikaansaatu.

jännä juttu, että kun tutkimuksissa kysytään vain naisilta emätinorkun yleisyydestä, niin sellaisia saavat vain hyvin harvat ja hyvin harvoin. kumma kyllä tällaisille palstoille löytyy useita kertomaan sen henkisestä autuudesta...

Huvittaa kun juuri kukaan ei vastaa siihen mitä kysytään.
Omasta mielestäni vastaan kysymykseesi, että on ainakin minusta. Useinhan alamme kaikenlaisilla peleillä, mutta lähes aina se päättyy yhdyntään ja ilman muuta se on silloin kaikkein tyydyttävintä. Aivothan ovat se sukupuolielin ja silloin ikäänkuin katsoo, että molemmat ovat olleet täydesti ja alakukantaisesti mukana.

Ja älä usko juttuja.Kyllä nainen ilmaisee mielihyvänsä. Luulen, että aika harvat teeskentelevät intohimoa ja orgasmia.

Alkuperäinen kirjoittaja teitä miehiä:
totuus hyvä mies on,mitä enemmän nainen kiemurtelee huutaa ja voihkii sitä enemmän nainen teeskentelee.
vanhempana (yli 35-v.) naisena ihmettelen miten huonoissa suhteissa olet elänyt... jos suhteissa lainkaan.

Teeskentely on merkki huonosta itsetunnosta. En huutaisi ja kiemurtelisi jos juttu on huono.

Hyvä suhde eli hyvä mies ja hyvä pano väkisinkin purkautuu voihkimisena ja kiemurteluna - kuulema - mies on merkannut en minä ;) ja mitä parempi kyyti sen paremmat oireet. Tässä iässä ei enää jaksa niin usein, vaan harvevmmin, mutta laatu on parempaa. Ja tyydytystä saa oman rakkaan lähelläolosta. Nuorena ei tällaisesta voi tietää, korkeintaan pelkää....

Minä saan parhaat orkut kyllä suuseksillä! Se fyysinen väristys on vaan siten voimakkaampi.

Tuota henkistä puolta tyydyttää minussa se, että mies kuuntelee ja keskustelee kanssani. Pelkkä yhdessäolokin voi olla hyvin tyydyttävää ja ehdottomasti tärkeämpää kuin pelkkä seksi.

ematinorgasmi on minulle se ainoa "kunnon" orgasmi, klitorisorkku on ei saa aikaan totaalista laukeamista ja on enemmän sähköiskumainen. emätinorkku puolestaan laukaiseen kaiken, nollaa myös pään ja siitä seuraa ihana rentoutuminen -> henkinen tyydytys. nyt en jostain syystä ole siihen kyennyt mieheni kanssa ainakaan kuukauteen, ja kyllä se vähän painaa..

Saanen kysyä, että miten joku nainen esim. voi edes saada orgasmia "hiljaa". Mä en ainakaan pysty tukahduttamaan huutoani (tai mitä ähinää se sitten onkaan), kun tuntuu oikein hyvälle. Sitä paitsi seksi on paljon kiihottavampaa äänillä varustettuna muutenkin :) Ei tarvitse mölytä kuin apina, mutta kuitenkin

Siinä se on lyhyesti ja ytimekkäästi, kuten "naishenkilö taas" sanoi.

"klitorisorkku on ei saa aikaan totaalista laukeamista ja on enemmän sähköiskumainen. Itse lisäisin vielä että kltorisorgasmi on myös ehkä enemmän reaktiomainen, automaattinen asia. Emätinorkku puolestaan laukaisee kaiken, nollaa myös pään ja siitä seuraa ihana rentoutuminen -> henkinen tyydytys."

Tuon paremmin, ei tuota eroa voi sanoa. Toki harvemmin saan minäkin kunnon emätinorkkua ;) Piéniä emätinorkkuja ja klirotisorkkuja saan joka kerta mutta kunnollista isoa emätinorkkua harvemmin. Kaikki naiset ei ilmeisesti saa sitä ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tuntuu...:
Sisäisesti saatu orkku (emätinorkku) on niin erilainen, ettei sitä voi edes verrata pintahieronnalla saatuun samannimiseen laukeamiseen. Enää en edes välitä saada pintaorkkuja, koska saan paljon paremman fiiliksen niin henkisesti kuin fyysisestikin yhdynnässä saadusta emätinorkusta!

Mutta AP:han ei voi pienellä mulkullaan tarjota kuin pintaorkkuja!?! Syvälle sisälle ei mitta riitä. Siitä muuten johtuu AP että naisesi mielestä yhdyntäorkut ovat usein hiukan vaisuja.
Lähetä emäntäsi meikäläisen käsittelyyn, hoitelen ongelman pois päiväjärjestyksestä. Täydellä luottamuksella tietysti (kolmelle kaverille saatan kertoa ja nettiin kirjoittaa mutta muuten en hiisku sanaakaan).

Pintaorkku tulee ulkopuolelta. Kyllä 14 cm ylettää g-pisteeseen ihan hyvin. Ei sitä kohdunkaulaa tarvitse hakata jos aikoo naiselle orkun tuottaa, ei se sieltä löydy.

Ja ap.lle sanoisin että niin montaa on vastausta kuin naistakin. kannattaa itse kokeilla kuka nainen saa mitenkin.

Näin naisena sanoisin, että kyllä mä arvostan yhdyntäorkkua enemmän. Se tuntuu ihan varpaissa asti ja tyydyttynyt olo kestää ainakin viikon, ettei tarvi kiksautella. Nehän on teko-orkkuja nuo muut konstit, suuseksi ja nuolemisjutut. Ne ei anna samanlaista tyydytystä mulle. Niimpä mä en enää semmosta halua. Ukko tyydyttää munallaan paremmin. Nykyajan immeiset ei osaa edes nussia oikein, eivätkä saa orkkuakaan yhdynnässä. Hankkivat seksikaupasta välineitä, ihan säälittää.

Joo, ei noilla nykyajan tyttösillä rinnatkaan kasva entiseen malliin, hormonitaso alhainen, etteivät saa orkkua. Mitä suuremmat tissit, saattaapi olla kuuma sängyssä.

Itse sormilla tuotettu klitorisorgasmi on mulla kaikista vahvin ja fyysisesti tyydyttävin. Sen jälkeen ei voi kuin maata paikallaan ja huohottaa. Eikä kestä minkäänlaista kosketusta alapäähän hetkeen.
Yhdynnässä saatu emätinorgasmi on ehkä kokonaisvaltaisin ja henkisesti tyydyttävin. Fyysisesti se jättää aina janoamaan lisää - siis positiivisessä mielessä. Uniorgasmi on mulla hyvin samanlainen kuin yhdyntäorgasmi.
Suuseksiorgasmi taas on yleensä aika mitäänsanomaton.

Eli vastaukseksi aloittajan kysymykseen, kyllä on :).