Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
no kyllä mä oon suunnitellu et karjalanpaisti olis yks ruuista koska mies on itä-suomalainen ja perinneruokaa se siellä on.
Ennemmin tarjoon ruokaa jota tiedän melkein kaikkien syövän ettei mee liian erikoiseksi ja ettei jää näläkä!+ et erikoisten härpäkkeiden ja eksoottisen ruuan tekeminen melkein 140 ihmiselle on aika kallista, kun siihen lohkee jo muutenki isot rahat.
aattelin myös et lapsille olis vaihtoehtona myös lasten yleisiä herkkuruokia esim just ne lihapullat tai makaronilaatikko tms.. ei ole takaa-ajatuksena et lapsille paskempi ruoka vaan et olis heillekki jotain herkkua jos vaikka ei liha maistu kunnolla.
Tätä mä yritin tuolla jo aikasemmin sanoa,et jos on isot häät niin mieluummin laittaa sellaisen ruoan et sillä on varma menekki. Jos kovin hieoja vässää niin meidän suvussa ne jäis takuulla syömättä.
Mut en mä erikseen laittanu lapsille mitään. Kyllä ne söi sitä karjalanpaistia ja perunoita ihan mielellään kaikki. Jos ei niin sit leipää. Rieskaa.
no nii justiinsa! nii jäis meilläki.. sen verran perinteisiä ollaan et kunnon lihamättö jota on riittävästi ja santsivaraa on niin se on parasta!
itse olen ollut kesällä häissä jossa tarjoiltiin Karitsanseläkettä Wallenberg+ muut lisukkeet..
vaikka oli ihan hyvää niin kyllä se perinteinen sapuska on vaa parasta!