Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mikäs käytäntö teillä on / on ollu noiden lasten papreiden suhteen, kuukausi-ilmoitukset ja hoitosopimukset. Miten pitkään hoitaja säilyttää niitä itsellään, ja saako hoitaja hävittää ne itse (esim. polttaa ) vai hoitaako pph:n ohjaaja hävittämisen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mikäs käytäntö teillä on / on ollu noiden lasten papreiden suhteen, kuukausi-ilmoitukset ja hoitosopimukset. Miten pitkään hoitaja säilyttää niitä itsellään, ja saako hoitaja hävittää ne itse (esim. polttaa ) vai hoitaako pph:n ohjaaja hävittämisen?
Voi polttaa tai viedä ohjaajalle hävitettäväksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mikäs käytäntö teillä on / on ollu noiden lasten papreiden suhteen, kuukausi-ilmoitukset ja hoitosopimukset. Miten pitkään hoitaja säilyttää niitä itsellään, ja saako hoitaja hävittää ne itse (esim. polttaa ) vai hoitaako pph:n ohjaaja hävittämisen?
Voi polttaa tai viedä ohjaajalle hävitettäväksi.
Mut pitääkö niitä joku tietty aika arkistoida?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tarvitse.