S
"sonya"
Vieras
Heissan! Osaisikohan teistä kukaan auttaa asiassani, olen kohta 22 vuotias nainen ja kysymykseni koskee ruskeata kuukautisvuotoa. Olen syönyt yasmin e-pillereitä 7 vuotta, vuoto on ollut normaalia ja veristä, nyt viimeiset kolme kuukautta vuotoni on ollut alusta loppuun asti tumman ruskeaa ja klönttistä. Pillereitä en muista läheskään aina ottaa, kun pitäisi voi mennä muutamakin päivä. Olen vakituisessa suhteessa ja sukupuolitautien vaaraa ei ole. Sikälimikäli, poikakaverini on pysynyt ruodussa.
Haluaisin nyt tietää, että onko vuodon muuttuminen ruskeaksi yhtäkkiä ihan normaalia? Vai pitäisikö olla huolestunut tulehduksesta tms? Raskauden oireita ei ole, paitsi rinnat ovat viimeisen kuukauden ajan olleet hieman kosketusarat. Yritin etsiä jo tietoa kysymykseeni jo muualta, mutta mistään en löytänyt juuri samantapaista aihetta. Olisin kiitollinen jos joku osaisi vastata kysymykseeni. Vai juoksenko heti aamulla apteekkiin ostamaan testiä varmuuden vuoksi?
Haluaisin nyt tietää, että onko vuodon muuttuminen ruskeaksi yhtäkkiä ihan normaalia? Vai pitäisikö olla huolestunut tulehduksesta tms? Raskauden oireita ei ole, paitsi rinnat ovat viimeisen kuukauden ajan olleet hieman kosketusarat. Yritin etsiä jo tietoa kysymykseeni jo muualta, mutta mistään en löytänyt juuri samantapaista aihetta. Olisin kiitollinen jos joku osaisi vastata kysymykseeni. Vai juoksenko heti aamulla apteekkiin ostamaan testiä varmuuden vuoksi?