Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Minun persaus kai? Lihaksia.![]()
en sua ole koskaan nähny![]()
Näinpä. =) Ei mine häippäsen maailmalle nyt. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Minun persaus kai? Lihaksia.![]()
en sua ole koskaan nähny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just sellanen kuin mulla.Olen tosi tyytyväinen.
Samoin ja mies tykkää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just sellanen kuin mulla.Olen tosi tyytyväinen.
Onko sulla nyt siis jotain sutinaa sen ihastuksen kanssa, vai oonko mä ihan pihalla...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just sellanen kuin mulla.Olen tosi tyytyväinen.
Onko sulla nyt siis jotain sutinaa sen ihastuksen kanssa, vai oonko mä ihan pihalla...?![]()
En mä ikinä vois sen kanssa mitään tehdä,liian mahdoton tapaus, siis on töissä samassa paikkaa kun me:ashamed:
Miehen kanssa yritellään selvittää välejämme
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just sellanen kuin mulla.Olen tosi tyytyväinen.
En mä ikinä vois sen kanssa mitään tehdä,liian mahdoton tapaus, siis on töissä samassa paikkaa kun me:ashamed:
Okka! No toivottavasti saatte taas homman toimimaan!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just sellanen kuin mulla.Olen tosi tyytyväinen.
Toivottavasti! =)
Haluatko tietää kuka se mun ihastus on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just sellanen kuin mulla.Olen tosi tyytyväinen.
Toivottavasti! =)
mä haluanB)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mun miehellä on tosi hyvä perse B)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mun miehellä on tosi hyvä perse B)
Ei kun tässä oli kyse omasta perseestä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just sellanen kuin mulla.Olen tosi tyytyväinen.
Toivottavasti! =)
mä haluanB)
![]()
No se on mun pomo![]()
:ashamed: