Yhteistä tekemistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Mitä sitä voisi tehdä yhdessä kun tällähetkellä ainoat ajanviettotavat ovat olla joko baarissa tai sitten minun luonani istumassa iltaa ja telkkua katsellen.
Meidän pitäisi kehittää johtain muutakin yhteistä tekemistä mutta mitä? Kertokaa vinkkejä kun siitä on niin paljon aikaa kun on tarvinnut miettiä näitä juttuja. Aiemmassa liitossani kuljimme eri teitä eikä siinä enää mietitty yhteistä tekemistä, ikävä kyllä, siihen se suurimmaksi osaksi kaatuikin. Nyt haluaisin viettää "laatuaikaa" ettei meidän suhde kuole heti alkuunsa.
Kertokaa vinkkejä! Kiitos paljon!

Sehän riippuu ihan siitä mikä kiinnostaa teitä molempia. Tai sitten toinen voi innostaa toisen johonkin uuteen..

esim:
- alkakaa pelaamaan säännöllisesti jotain, vaikka sulkapalloa, tennistä, menkää keilaamaan, kiertäkää kirpputoreja, käykää lätkämatseissa, konserteissa, festreilla, retkeilkää teltan kanssa, kalastakaa, menkää uimaan, kävelylle, marjametsään, tutustukaan joka kuukausi johonkin uuteenkaupunkiin, matkustakaa junalla viikonlopuksi pois, kokatkaa yhdessä, rakastelkaa uusissa paikoissa, menkää elokuviin, käykää kirkossa, kutsukaa vieraita ja järjestäkää jokin teema illalle, pitäkää vaikka naamiaiset, hierokaa toisianne, tehkää toisillenne kasvohieronta, menkää kuntosalille, vuokratkaa kanootti ja menkää melomaan, alkakaa kirjeenvaihton keskenänne, täyttäkää kilpaa kryptoja, pelatkaa lautapelejä, peskää ikkunat jne...

Ommelkaa pussi, johon laitatte lappuja/kortteja jossa lukee jokin yhdesä tekeminen ja sitten kun tuntuu ettei kumpikaan keksi mitä tehdä nostatte yhdessä sieltä aiheen ja teette sen kanssa.

Herrajumala sentään! Eikö laatuaika jäänytkään historiaan hämärään neonväristen salihousujen ja vyölaukkujen sekaan, jonne se kuuluisi?

Jokainen pariskunta varmaan pitää hieman eri asioista. Meistä on mukavaa käydä kävelyllä ja saa raitista ilmaakin. Vaimo löysi jostain kirjan, jossa on mitä merkillisimpiä testejä, joita tykkäämme tehdä yhdessä.

Sitten käydään elokuvissa, konserteissa, tanssimassa ja matkustellaan. Matkustelun hupi ei rajoitu vain itse matkaan, vaan sitä suunnitellaan hartaasti etukäteen esimerkiksi lukemalla ja matkan jälkeen muistellaan hauskoja sattumuksia.