Yhteys sossuun vai kelaan??????? Apua. Liittyy muuttamiseen ja tukiin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hansu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hansu"

Vieras
Mä olen nyt siis valmistusmassa ammattiin pitkän ja vaikean polun jälkeen. Nyt siis asun eri paikkakunnalla, kun mihin menen töihin. Nyt kysyisinkin, että mistä esim haetaan tukea sihen, että pystyy muuttamaan, jos ei ole rahaa takuuvuokraan? Sossusta vai kelasta?? Yritin heidän sivuiltaan tietoa etsiä, mutta en löytänyt. Muutenkin en tykkää noista nettihakemuksista, ku haluisin pystyä kysymään tiettyjä asioita. Ja nyt en ees tiedä mihin mun pitäs ottaa yhteyttä.

Ja eikä tartte tulla sanomaan, että mene töihin ja mikset ole säästänyt rahaa jne. Tilanne nyt vaan sellainen, että nyt ei ole ollut töitä syksyllä ja olen halunnut keskittyä opinnot loppuun vihdoin ja viimein. Ja 250 € opintotuesta ei juuri kyllä säästetä.

[QUOTE="hansu";27366116]Mä olen nyt siis valmistusmassa ammattiin pitkän ja vaikean polun jälkeen. Nyt siis asun eri paikkakunnalla, kun mihin menen töihin. Nyt kysyisinkin, että mistä esim haetaan tukea sihen, että pystyy muuttamaan, jos ei ole rahaa takuuvuokraan? Sossusta vai kelasta?? Yritin heidän sivuiltaan tietoa etsiä, mutta en löytänyt. Muutenkin en tykkää noista nettihakemuksista, ku haluisin pystyä kysymään tiettyjä asioita. Ja nyt en ees tiedä mihin mun pitäs ottaa yhteyttä.

Ja eikä tartte tulla sanomaan, että mene töihin ja mikset ole säästänyt rahaa jne. Tilanne nyt vaan sellainen, että nyt ei ole ollut töitä syksyllä ja olen halunnut keskittyä opinnot loppuun vihdoin ja viimein. Ja 250 € opintotuesta ei juuri kyllä säästetä.[/QUOTE]

Sähköinen työnhakuinfo uusille hakijoille - Osaamisen syventäminen

Yhteistyössä