ykkösluokkalaisen pukeutuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytön äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytön äiti

Vieras
Mitä teidän tytöillä on jalassa kun menevät kouluun?? Asumme Turun suunnalla ja pukeutuminen on "ongelma", kun hän lähtisi vaikka ilman huosuja, kun on hänen mielestään kuuma!!!

farkut ja joko fleece takki tai tuulipuvun takki. Tuulipuvun housut on mukana repussa koska välitunneilla on "ulkohousu" pakko, vetää ne sit farkkujen päälle. Nyt on ollut kyllä lämpöset päivät täällä Lahden suunnallakin ja meidän neiti menisi kans T-paidassa kouluun. Tänään eka vähän kylmempi pvä ja ens viikollahan pitäs alkaa oikee syksy.

Niin, siinä se ongelma onkin, kun meidän tyttö saattaa aamulla kotoalähtiessään vetäistä ne ulkohousut toisten housujen päälle. Mutta olen 99% varma että koulussa ei niitä laita...

mä pakotin aamulla laittamaan ulkohousut collegehousujen päälle. mikä huuto siitäkin, että muilla ei oo! ja lämmintä oli 3 astetta. Sanoin, että koulumatkalla tarvii olla päällä, välitunnille ei enää. ei ole vielä ollut sukkahousut käytössä, mutta ohuen trikoopaidan alla on hihaton alupaita. ja sit tietenkin tuulitakki.

Meillä nyt viiletessä ollut tuollaisia kevytvuorisia housuja.
Siis farkut tai puuvillahousut joissa trikoo tai joustava flanellivuori.
esim. Julia merkillä jesper juniorissa oli tällaisia edulliseen hintaan.14.95e
ihan normaali paita ja ulkoilutakki.

Tänään halusi reiman talvipipon päähänsä....olin ihan äimänä.
Sanoinkin etteikö puuvillahattu riittäisi?
Tyttö ilmoitti,että jos joku huomaa,että on talvihattu niin sanon niille,että jäädyttäköön itse vähäisetkin aivonsa.
Siis apua!Ei ainakaan minulta tuollaista oppinut.

niin onko kellään vielä sukkahousut käytössä? vai pelkät paksummat housut? meillä on niin kuumaverinen lapsi, että päivällä takki on aina repussa kun palaa koulusta.

niin onko kellään vielä sukkahousut käytössä? vai pelkät paksummat housut? meillä on niin kuumaverinen lapsi, että päivällä takki on aina repussa kun palaa koulusta.

Yhteistyössä