J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ko:Alkuperäinen kirjoittaja mie:miten lampusta saa lapun?
sängyn luona klikkaa lampun oikeeta puolta
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Ookko keksiny käyttöä saksille?
Leikkasin paperista jonkun ketjun ukkeleita ja leikkelin myös ton harmaan pussukan auki =)
oho![]()
ja mä oon noita kaikkia yrittäny tehä, siinä onnistumati..
Alkuperäinen kirjoittaja joo:mistä tuohon laukkuun saa koodin??? en saanu auki sitä
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Ookko keksiny käyttöä saksille?
Leikkasin paperista jonkun ketjun ukkeleita ja leikkelin myös ton harmaan pussukan auki =)
oho![]()
Mä leikkelin kanssa sitä pussukkaa kauan ennekun onnistui. Sieltä ylhäältä vetoketjun luota sain. Paperin sain leikattua, kun laitoin vain sakset siihen päälle tavaralistassa. Yhtä tavaraa vielä puuttuu, en keksi käyttöä tolle pelille.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Ookko keksiny käyttöä saksille?
oho![]()
Mä leikkelin kanssa sitä pussukkaa kauan ennekun onnistui. Sieltä ylhäältä vetoketjun luota sain. Paperin sain leikattua, kun laitoin vain sakset siihen päälle tavaralistassa. Yhtä tavaraa vielä puuttuu, en keksi käyttöä tolle pelille.
Klikkaile sitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Ookko keksiny käyttöä saksille?
oho![]()
Klikkaile sitä![]()
No juu, sainkin siitä kynän tai vastaavan. Oon yrittäny sillä siihen nukkerimpsuun kirjoitella, mutta ei onnistu...
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Joo sen kokovalkoisen paperin, minkä sai sängyn alta. En muistaakseni tehnyt sille muuta kun kokeilin työntää sitä oven alta.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:teitkö sille laatikolle jotain. Siel kaapis mis saksetki oli?
Alkuperäinen kirjoittaja HÄH:no nyt sain sen auki.. tuohonko se vaan jää et to be continue..??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mistä löydän toisen avaimen?