http://yle.fi/tv1/ohjelmaopas.php?date=20080810&time=2330 Kun muistais vaan taas katsoa, Hiv-positiivinen nainen raskaana. Ollut tosi hyvä dokumentti sarja :flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Kuinka moni katsoi eilen tuon? Oli taas aika koskettava, mietin vaan kun tämä kyseinen hiv-positiivinen äiti tosiaan pelkäsi lopulta hirveästi tartuttaneensa vauvan että miksi oli pakko saada "oma" lapsi kun tuo hiv riski oli kuitenkin olemassa... ? Vai saakohan Hiv-positiivinen edes muuten adoptoida...? :/
Alkuperäinen kirjoittaja -nanna-:Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Kuinka moni katsoi eilen tuon? Oli taas aika koskettava, mietin vaan kun tämä kyseinen hiv-positiivinen äiti tosiaan pelkäsi lopulta hirveästi tartuttaneensa vauvan että miksi oli pakko saada "oma" lapsi kun tuo hiv riski oli kuitenkin olemassa... ? Vai saakohan Hiv-positiivinen edes muuten adoptoida...? :/
Mä katoin ihan lopun, siitä kun he olivat synnyttämässä. Ihmettelin vaan, että miksi synnytti alakautta. Muistaakseni sektiossa on pienempi riski vauvalla saada se tartunta. Korjatkaa jos olen väärässä.
Alkuperäinen kirjoittaja -nanna-:Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Kuinka moni katsoi eilen tuon? Oli taas aika koskettava, mietin vaan kun tämä kyseinen hiv-positiivinen äiti tosiaan pelkäsi lopulta hirveästi tartuttaneensa vauvan että miksi oli pakko saada "oma" lapsi kun tuo hiv riski oli kuitenkin olemassa... ? Vai saakohan Hiv-positiivinen edes muuten adoptoida...? :/
Mä katoin ihan lopun, siitä kun he olivat synnyttämässä. Ihmettelin vaan, että miksi synnytti alakautta. Muistaakseni sektiossa on pienempi riski vauvalla saada se tartunta. Korjatkaa jos olen väärässä.
Alkuperäinen kirjoittaja v:miten mulla on mielikuva että suomessa ainakin saa positiiviset äidit jonkun lääkkeen jotta lapset syntyvät terveenä?