B
bmi33
Vieras
Olen ollut viisi vuotta reippaasti ylipainoinen, bmi yli 30.
Mies aina sanonut, ettei se häntä haittaa ja ettei edes ajattele asiaa, kun siis olen kysynyt.
Mutta nyt huomasin ensimmäisen kerran miehen katseessa jotain sellaista mitä en ole ennen huomannut, kun hän katseli Laura Voutilaisen showta, että olen ihan varma hänen ajatuksistaan sillä hetkellä.
Lauranhan on niin timmissä kunnossa kuin tuonikäinen ihminen vain voi olla ja ihan selvästi se miellytti miehen silmää.
...tästä kai voi vetää jotain johtopäätöksiä, eikö???
Ollaan oltu iäisyys yhdessä, ei mitään uskottomuuksia koskaan, ei edes puhetta niistä, mutta nyt kai alkaisi olla aika minun tehdä jotain itselleni. Mitään Lauraa minusta ei koskaa tule, mutta vähän sinne päin.
Olin oikeastaan surullinen ja iloinen samaan aikaan :/ :/ kun tajusin tuon, tuntui samalla myös sille, että onko rakkauskin häviämässä, kun mies alkaa huomata tuollaisia asioita????
Mies aina sanonut, ettei se häntä haittaa ja ettei edes ajattele asiaa, kun siis olen kysynyt.
Mutta nyt huomasin ensimmäisen kerran miehen katseessa jotain sellaista mitä en ole ennen huomannut, kun hän katseli Laura Voutilaisen showta, että olen ihan varma hänen ajatuksistaan sillä hetkellä.
Lauranhan on niin timmissä kunnossa kuin tuonikäinen ihminen vain voi olla ja ihan selvästi se miellytti miehen silmää.
...tästä kai voi vetää jotain johtopäätöksiä, eikö???
Ollaan oltu iäisyys yhdessä, ei mitään uskottomuuksia koskaan, ei edes puhetta niistä, mutta nyt kai alkaisi olla aika minun tehdä jotain itselleni. Mitään Lauraa minusta ei koskaa tule, mutta vähän sinne päin.
Olin oikeastaan surullinen ja iloinen samaan aikaan :/ :/ kun tajusin tuon, tuntui samalla myös sille, että onko rakkauskin häviämässä, kun mies alkaa huomata tuollaisia asioita????