Yksi lihavuuteen liittyvä tarina (kai) taas, tai huomio vaan..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bmi33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bmi33

Vieras
Olen ollut viisi vuotta reippaasti ylipainoinen, bmi yli 30.

Mies aina sanonut, ettei se häntä haittaa ja ettei edes ajattele asiaa, kun siis olen kysynyt.

Mutta nyt huomasin ensimmäisen kerran miehen katseessa jotain sellaista mitä en ole ennen huomannut, kun hän katseli Laura Voutilaisen showta, että olen ihan varma hänen ajatuksistaan sillä hetkellä.

Lauranhan on niin timmissä kunnossa kuin tuonikäinen ihminen vain voi olla ja ihan selvästi se miellytti miehen silmää.

...tästä kai voi vetää jotain johtopäätöksiä, eikö???

Ollaan oltu iäisyys yhdessä, ei mitään uskottomuuksia koskaan, ei edes puhetta niistä, mutta nyt kai alkaisi olla aika minun tehdä jotain itselleni. Mitään Lauraa minusta ei koskaa tule, mutta vähän sinne päin.

Olin oikeastaan surullinen ja iloinen samaan aikaan :/ :/ kun tajusin tuon, tuntui samalla myös sille, että onko rakkauskin häviämässä, kun mies alkaa huomata tuollaisia asioita????
 
No älä nyt noin pitkälle meneviä mielikuvia yhdestä telkkariohjelman katselusta vedä! Voihan se olla, että tykkäs vaan laulusta/esityksestä. Ja mitä sen on väliä, vaikka tykkäis katsella hoikkaa ulkomuotoakin. Oikeasti... mitä sitten? Mustakin on kiva katsella ohjelmia, joissa on nättejä ihmisiä, mutta ei se nyt mitenkään tarkoita, että oisin tässä avioliittoa päättämässä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No älä nyt noin pitkälle meneviä mielikuvia yhdestä telkkariohjelman katselusta vedä! Voihan se olla, että tykkäs vaan laulusta/esityksestä. Ja mitä sen on väliä, vaikka tykkäis katsella hoikkaa ulkomuotoakin. Oikeasti... mitä sitten? Mustakin on kiva katsella ohjelmia, joissa on nättejä ihmisiä, mutta ei se nyt mitenkään tarkoita, että oisin tässä avioliittoa päättämässä!

Mies aikoinaan rakasti minua suunnilleen "sokeasti" ja se on tainnut nyt kadota, koska alkaa huomata muitakin naisia - en ehkä osaa sitä kunnolla selittää :D
 
Tuskin se rakkaus yhteen televisio-ohjelmaan katoaa.. :hug: Teillä ilmeisesti pidempi yhteinen taival takana, ja miehesi on rakastunut sinuun juuri sellaisena kuin olet. Jos sinua itseäsi asia häiritsee, niin voithan aina koittaa tehdä jotain? Käykää yhdessä lenkillä, tehkää kevyitä salaatteja/ruokia ja nauttikaa kesästä :D
 
No mäkin katselen Laura Voutilaista ihaillen,se ei tarkoita että olisin lesbo tai että mies kyllästyttäisi.
Kauniita ja ammattinsa osaavia ihmisiä on vaan kiva katsella.
Sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Kyllä mäkin kuola valuen kyttään kaikki mahdolliset leffat ja kuvat mitä Jonny Deppistä irtoaa mutta kyllä mun intohimoisen rakkauteni kohde on paljon lähempänä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
No mäkin katselen Laura Voutilaista ihaillen,se ei tarkoita että olisin lesbo tai että mies kyllästyttäisi.
Kauniita ja ammattinsa osaavia ihmisiä on vaan kiva katsella.
Sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Kyllä mäkin kuola valuen kyttään kaikki mahdolliset leffat ja kuvat mitä Jonny Deppistä irtoaa mutta kyllä mun intohimoisen rakkauteni kohde on paljon lähempänä :D

Ymmärrän tuon, mutta kun tunnen mieheni niin hän ei oikeasti ole tiennyt muita naisia olevan olemassakaan, vaikka alasti olisi syliinsä sellaisen saanut, mutta nyt hän ihan selvästi näkee muutkin naiset.

Siitä olen huolissani :)
 

Yhteistyössä