Yksi nikki on aina täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusilmäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Huiii, miten uskomattoman jännittävä arvuuttelutehtävä! Olisitko ap itse kyseessä?

Kyllä meidän pitää päästä sivulle 10 asti ennen kuin ap voi kertoa kenestä on kyse.

No kyllähän sinäkin tiedät kenestä puhutaan.

No en tiedä.

No etpä tietenkään. Onko sulla pakkomielle tähän ketjuun, vai oletko kateellinen ko.nikin saamasta huomiosta. Mä en siis ymmärrä miksi sä tässä pyörit määkimässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Huiii, miten uskomattoman jännittävä arvuuttelutehtävä! Olisitko ap itse kyseessä?

Kyllä meidän pitää päästä sivulle 10 asti ennen kuin ap voi kertoa kenestä on kyse.

No kyllähän sinäkin tiedät kenestä puhutaan.

No en tiedä.

No etpä tietenkään. Onko sulla pakkomielle tähän ketjuun, vai oletko kateellinen ko.nikin saamasta huomiosta. Mä en siis ymmärrä miksi sä tässä pyörit määkimässä.

Joo mä oonkin todella kateellinen tällääsestä p.jauhasta mitä sä ap harrastat! :laugh: :laugh:

Ihan huvikseni tässä roikun kun on tylsää ja katton, että mitä hauskaa sä keksit lisää. :p

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
vitun nössö
Siis oikeastiko oletit että kertoisi? Njääh, ap tietää miten hulluja pidetään jännityksessä, pointsit siitä hälle. :flower:
[/quote]

Jokainen tietää itse kenestä on kyse, oisin sanonut nikin jo otsikossa jos haluaisin saada jonkun herjaamissyytteen.
Tarkotus oli vaan yöllä takoa järkeä tälle nikille, mutta tämä ketju vähän venyi. :/

Mitä sua jonkun tuntemattoman palstaalut riepoo? Mistä me edes tiedetään, että onko sillä nikillä kahta lasta ja mies? Voihan se olla peräkammarin 57v. Antero-Olavi. :xmas:

Mitä sua jonkun tuntemattoman palstaalut riepoo? Mistä me edes tiedetään, että onko sillä nikillä kahta lasta ja mies? Voihan se olla peräkammarin 57v. Antero-Olavi. :xmas:

No antero-olavinkin olis syytä tehdä välillä jotain muuta.

Miksi?

tunnut ap menevän hiukan liian mustille vesille, tiedätkö että tuosta voi saada herjaus/kunnianloukkaus syytteen kun tuollaisia heittelet. Anna kuka nyt ikinä tahansa onkin olla ihan rauhassa niin paljon kun haluaa koneella, mitä ikinä tehden koska se ei todellakaan ole sun elämästä pois.

järki käteen ihan oikeeesti itse kukin tavallaa

Miksi?

Sä siis meinaat pyöriä tässä ketjussa ku paskakärpänen läjän ympärillä.. hemmetti.

Miksi?

Sä siis meinaat pyöriä tässä ketjussa ku paskakärpänen läjän ympärillä.. hemmetti.

Et sitten osannut vastata mun kysymykseen vaan piti taas aukoa päätä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pyppana:
tunnut ap menevän hiukan liian mustille vesille, tiedätkö että tuosta voi saada herjaus/kunnianloukkaus syytteen kun tuollaisia heittelet. Anna kuka nyt ikinä tahansa onkin olla ihan rauhassa niin paljon kun haluaa koneella, mitä ikinä tehden koska se ei todellakaan ole sun elämästä pois.

järki käteen ihan oikeeesti itse kukin tavallaa

Ei voi saada, en ole nimennyt ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ymmärrätkö ap, että olet 'keskustellut' tässä ketjussa koko päivän. Eikö sinun olisi aika tehdä jo jotakin muuta välillä? =)

:laugh: En muuten ole koko päivää. Mutta scarlett varmaan on.
Ok, mä lopetan nyt. Tämän oli tarkotus upota vain yöllä ko.nikkiin.

Mun tulee mieleen että tämä nikki ketä tarkoitan, on jotenkin yksinäinen. Täällä yrittää antaa vaikutelman hyvästä avioliitosta ja perhe-elämästä.. mutta jos sä oot kokoajan tällä palstalla, onko ne asiat todellakaan niin hyvin.
Mä en kyttää mitenkään ko.nikkiä, mutta ei voi olla huomaamatta jos katsoo hänen viestihistoriaansa ja sitä että aina kun käyn... hän on täällä vaikka ketään muita ei olis. Keskellä yötäkin. Mahtaako edes nukkua välillä.

no sitten se olen varmaan mä, koska juuri öisin on parhaiten aikaa olla koneella, just eilen yöllä olin kinaamassa tossa "runkkaus"-ketjussa
Mutta mulla on kyllä kolme lasta, yksi näistä aikuinen, ja naimisissa en ole...

Mä voin muuten auttaa ap:ta vaihtamaan puheenaihetta tai jotakin.

lukko2.gif

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä