Yksin ja raskaana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cee

Vieras
Olen ollut sinkku jo kauan, mutta olen harrastanut sillointällöin yhden illan- juttuja. Viime kertaisesta on nyt piakkoin kolme viikkoa, ja miulle on nyt tullut "pieniä" epäilyksiä, että olisin raskaana. Minulle on ilmentynyt alkuraskauden merkkejä eli väsymystä, rintojen arastusta, painetta alavatsassa, pientä kuumeista oloa, vessahätää ja kasvanutta ruokahalua. Pidän lapsista ja haluaisin oman lapsen, mutta tässä on nyt yksi iso mutta! Haluanko saada lasta yksin??? Onko minusta siihen??? Ja miten ikinä löytäisin sitä oikeaa miestä elämänkumppaniksi, jos olen yksinhuoltaja äiti, kun minusta tuntuu, että (mitä minä olen näitä miehiä tavannut) kauhistuvat, jos kuulevat naisen olevan yh-äiti? Mikä siinä pelottaa miehiä? Eli nyt siis pelkään jääväni ihan yksin ja vieläpä lapsen kera!? Enkä tiedä onko minusta tekemään aborttia!?

Käytin E-pillereitä, mutta unohdin edellisessä kierossa ottaa muutaman pillerin.

Kortsu jäi yhdynnässä välistä!!

Ja ainiin, milloin teen raskaustestin???

Kannattaa ensin tosiaan tehdä se testi ennenkuin murehdit asioita. Minä odottaisin että menkat ovat vaikka viikon myöhässä ja sit testailisin. Osta varuilta pari testiä jos ensimmäinen näyttää negatiivista. Testaat sit uudestaan vaikka taas sen viikon päästä.

Ja jos täällä rupee moraalitädit kirkumaan ja haukkumaan niin niistä ei kannata välittää. ;o)

Jep, tee testi. Tai tilaa vaikka satsi esim kotitesti.fi tms, niin ei tarvitse arvailla. :)
Jos sieltä tulee plussa niin sinulla on aikaa useampi viikko miettiä mitä teet.
Käy juttelemassa esim perhesuunniteluneuvolassa asiasta, niin on helpompi ratkoni toimenpide , asioita.
Kaikki miehet eivät pelkää yksinhuoltajia :) paitsi ehkä ne luuserit.
Ja hyvin monet selviävät hienosti äitiydestä vaikka isää ei olisi mailla halmeilla -parempi ilman isää kuin todella huono sellainen!
Ja jos tuntuu siltä ettet jaksa/halua tulla nyt äidiksi niin se on pieni toimenpide, mutta henkisesti hyvin raskas eli mieti tarkkaan mitä haluat, mutta kun se on tehty. ANNA ANTEEKSI ITSELLESI ja jatka elämääsi hyvillä mielin.
Tsemppiä!

Yhteistyössä