V
vieraana nyt
Vieras
Olen pienen tytön yh äiti ja nyt odotan toista lasta syntyväksi loppuvuodesta. Eli olen tietoisesti tulossa yksinhuoltajaksi kahdelle. Tukiverkkoa on, mutta, ongelma taitaa olla mun omassa päässäni, en tahdo/kehtaa pyytää apua! Uskon että rankkaa tulee olemaan välillä, mutta ajattelen,että itse olen tähän tilanteeseen itseni tietoisesti saattanut, nyt saan tästä yksin selvitäkin. Vielä kun olen monelta tutulta kuullut säälittelyä ja voivottelua, tunne senkun vahvistuu,minähän näytän että pärjään,en tarvitse ketään eikä kenenkään tarvitse sitten kuulla valitusta.
henkisesti alkaa olla vähän raskasta tämä. tuntuu ettei kukaan ole iloinen mun puolesta ja sulkeudun kuoreeni. ei se ole lastenkaan takia hvä. en vaan tahdo apua ihmisiltä jotka antaa sitä säälistä. neuvolan tätikin kuuluu tähän porukkaan, joten ei hälle tee mieli asiasta jutella. siksi purin tänne.
henkisesti alkaa olla vähän raskasta tämä. tuntuu ettei kukaan ole iloinen mun puolesta ja sulkeudun kuoreeni. ei se ole lastenkaan takia hvä. en vaan tahdo apua ihmisiltä jotka antaa sitä säälistä. neuvolan tätikin kuuluu tähän porukkaan, joten ei hälle tee mieli asiasta jutella. siksi purin tänne.