Yksin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksinkotona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksinkotona

Vieras
Mulla olisi huomenna laskettu aika ja mies vaan häipyi illalla kaverinsa luo. Jätti taas kotityöt ja koiran ulkoilutuksen mulle. En tiedä mitä tehdä. Välillä on paljonkin tukena mutta en voi kuitenkaan luottaa hänen tukeensa täysin. Jos sattuu tulemaan jotain mielenkiintoisempaa niin minä jään aina toiseksi. Eläinten ja asunnon hoito ottaa voimille yksin. Mietin miten jaksan kun vauva syntyy jos pitää edelleen kaikesta huolehtia. Olen puhunut asiasta mutta se auttaa ehkä päiväksi pariksi ja sitten jatkuu taas sama meno. Saa kulkea miehen perässä ja siivota sen jälkiä. Ero vähän pelottaa että miten jaksaisin kun on toiseen niin tottunut ja tulisi varmasti kauhea ikävä. Mutta olisiko se sen arvoista? On vaan niin yksinäinen olo.. Nyt kaipaisi tukea, eikö toista kiinnosta vai eikö se vaan ymmärrä vaikka olen asiasta puhunut..?

Oliskohan niin että miestä jännittää kovasti tuleva? :hug:
En tiedä, minä olen niin vittumainen akka että tuollaisessa tilanteessa jättäisin ensiksiki ihan ensimmäisenä ne kotityöt sitten tekemättä!
Olen ollut viikon laittamatta ruokaa ja pesemättä miehen pyykit niin muuttui ääni kellossa ja pidemmäksi aikaa kuin viikoksi-pariksi ;)
Mutta jos syy on syvemmällä niin ei tuolla tempulla mitään saavuta kyllä :/

Voimia sinne, toivottavasti asiat järjestyy

Älä välitä, kohta sulla on semmonen onni sylissäs ja oot niin täynnä rakkautta että et sää tartte tommosta miestä mihinkään. Ihan oikeesti,äidinrakkaus on jotain semmosta mitä tosi vaikee tässä sanoin kuvata mutta luota muhun - sulla on edessäs hienot ajat. Jos ei ukko opi käyttäytyyn niin älä anna sen niitä pilata.
Mutta ehkä sillä äijälläkin on nyt vaan semmonen vaihe että apua, nyt on mentävä kun viä pääsee.. Kyllä se sitten valkenee ettei sen elämän normaalisti tartte hirveesti muuttua - perheenä voi tehä kaikkee kivaa.

Älä murehdi! =)

Katsotaan miltä elämä alkaa näyttämään kun vauveli syntyy.. :) Odotan jo häntä kovasti tänne. Kiitos vastauksista. Ihana kun joku toivottelee onnea ja jaksamisia, niitä kuulee niin harvoin..

Yhteistyössä