N
nyt harmaana
Vieras
Mä en enää käsitä mikä minussa on niin vikana,kun ihmiset ei halua mun seuraani!Leikkipihalla lasten kanssa muut äidit juttelee keskenään ja katsoo mun ohitse.Olen itse puhelias ja huumorintajuinen ja jos otan osaa keskusteluun se sivuutetaan niin kuin mun sanomisella ei olisi merkitystä.Tuntuu että muut äidit on ystävystyneet keskenänsä,kyläilevätkin mutta itselläni kyläilyt jääneet jo kahden saman pihalaisen äidin kanssa pariin kertaan.
Okenkohan jotenkin ärsyttävä huomaamattani?Omasta mielestäni en löydä syytä tälläiseen "syrjimiseen".
Vai olenkohan tylsää seuraa?Harmittaa ihan hirveästi kun mulla ei ole ystäviä,edes sitä yhtä!Samalla pihalla asuvat äidit ihan kuin karttaa seuraani,mistä tämmöinen voi johtua????
Okenkohan jotenkin ärsyttävä huomaamattani?Omasta mielestäni en löydä syytä tälläiseen "syrjimiseen".
Vai olenkohan tylsää seuraa?Harmittaa ihan hirveästi kun mulla ei ole ystäviä,edes sitä yhtä!Samalla pihalla asuvat äidit ihan kuin karttaa seuraani,mistä tämmöinen voi johtua????