Yksinäinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Pakko kysellä täältä tai oikeastaan purkautua tänne kun käsittääkseni tää on aktiivisin palsta :D

Noh, mietin siis olenkohan jotenkin "masentunut". Elämääni ei kuulu oikeastaan mitään muuta kuin työ. Aamulla töihin, töistä kotiin ja ilta sohvalla. Mies viikot muualla, joskus useammkin viikon putkeen. Sit jos sattuu mies oleen viikonloppuna kotona niin olen vain pahalla päällä kun sotkee (ei edes oikeasti) mutta vedän hermot muka väärässä paikassa olevista vaatteista tai vinossa olevasta sohvatyynystä. Nykyään olen jopa alkanut oleen hänelle pahalla päällä iltaisin puhelimessakin, olen aivan hirveä. Mietin että rakastanko häntä edes enää mutta toisaalta kyllä haluan olla hänen kanssaan, on oikeasti maailman ihanin mies.

Niin mulla ei oikein ole kavereita ja sosiaaliset kanssa käymiset rajoittuu juurikin töihin ja perheeseen (isä+äiti). Viikonloppuisin sitten miehen kanssa käydään tuttava pariskuntien luona kyläilemässä yms. mutta hekin on kaikki enemmän miehen kavereita.

En jaksa harrastaakkaan mitään, tuntuu vain jotenkin tärkeältä päästä heti töistä kotiin vaikkei siellä mikään odotakaan.

Nytkin mies tekstas mulle että vaihda vapaalle välillä. ei varmaan jaksa kohta mun niuhottamista joka asiasta.

Olen surullinen melkein koko ajan ja itken tosi helposti. Nytkin itkettää ja tästä jutustakin tulee tosi hankalasti luettava kun en osaa ajatuksiakin erotella vaan tulee juttua sieltä ja täältä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jotenkin niin tyhmää kun tietää että omassa päässä on vain vikaa. tuo "vaihda vapaalle" kuvaa niin tilannetta..

No joo, mut miten sitä vaihtaa vapaalle, kun ei vaan oikeesti kiinnosta mikään....On vaan ja olla möllöttää....ja sit vaan masentuu enemmän....pitäis ehkä käydä hakee jotain lääkkeitä joilla tulis taas paremmalle tuulelle.....mut ittestään ei saa sen vertaa irti et hakeutui jonkun juttusille....

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
jotenkin niin tyhmää kun tietää että omassa päässä on vain vikaa. tuo "vaihda vapaalle" kuvaa niin tilannetta..

No joo, mut miten sitä vaihtaa vapaalle, kun ei vaan oikeesti kiinnosta mikään....On vaan ja olla möllöttää....ja sit vaan masentuu enemmän....pitäis ehkä käydä hakee jotain lääkkeitä joilla tulis taas paremmalle tuulelle.....mut ittestään ei saa sen vertaa irti et hakeutui jonkun juttusille....

Oijoi tämä on niin tuttua!! Mutta 1,5 jälkeen sain vihdoin ajan varattua psykiatrisen sairaanhoitajan juttusille :) Ja hetihän sieltä tuli, että lääkkeet pitää hommata vaikka ei olla kertaakaan vielä edes nähty.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:

Ja mua ehkä hieman hävettääkin ajatus siitä että joutuisin käymään "kallonkutistajalla" tai syömään jtn lääkkeitä. tyhmä minä, tiedän.

Mutta voiskohan e-pillereillä olla tekemistä tämän kanssa, alkukesästä kun vaihdoin pillerimerkkiä mutta en kyllä yhtään muista koska musta on tullut "tälläinen" en kuitenkaan aina ole ollut näin negatiivinen ja muuta paskaa.

Joo, varaa aika terveyskeskukseen että pääset juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa asiasta. Mielestäni kyseessä on selkeästi masennus. Jos ei ole jatkunut kovin pitkään, niin voi johtua myös pimeydestä.
Tässä on linkki SUomen Mielenterveysseuran yhteystietoihin (mm. auttavaan puhelimeen, josta voi saada tietoa siitä miten toimia): http://www.mielenterveysseura.fi/tukea_ja_apua/index.html

Ja pieni vinkki tätä päivää varten: Mene töiden jälkeen ulos kävelylle ja katsele muita ihmisiä, luontoa ta ivaikka näyteikkunoita.
Voimia!

tuulettuminen vois oikeesti tehdä hyvää.. mustakin tuntuu siltä ettei mulla ole kavereita niillä ns. kavereilla on aina kiire (tuntuu ettei suoraansanuttuna kiinnosta mun olemiset ja tekemiset) eivät koskaan soita eivätkä pyydä minnekkään (edes kylään) piristän sitten itteäni harrastuksella. käyn kerran tai pari kuukaudessa laulamassa karaokea ravintolassa. (yleensä selvinpäin) ei oikeesti pää kestä olla vaan kotona lasten kanssa ja kattoa miestä joka illalla makaa raatona sohvalla työpäivänpäätteeksi (ei nyt aina mut kumminki)

Yhteistyössä