Yksinäiset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BMW
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No siinäpä ne tulivat minunkin kaksi suosikkiani ;) Pidätkö että nainen ratsastaa toisin päin, siis selkä sinuun päin? Itse en pidä siitä, tuntuu todella hyvälle, mutta jotain uupuu...
Nii-in seura olisi nyt tarpeen... Voisit hiemen nuolla ja kokeilla sormin... Ihan märkä jo...

Naisella, jos on pimppi takana, selkä mieheen päin tuntuu klitoriksessa paremmalta....Mutta tykkään että on kasvot vastakkain, voi hyväilla rintoja ja suudella ja kaikkea muuta.......Nuolisin mielellään, vähän ensin rintoja, sitten laskeutuisin alemmas ja alemmas.......Hieroisin sormilla......ja sitten nuolisin klittaa....... Minullakin peinis ihan kovana......

Minusta tuohon ratsastukseen kuuluu suurena osana juuri tuo rintojen puristelu ja nuoleminen... ja ehkä siksi en siitä toisin päin niin tykkää... Vaikka muuten takaa päin on parasta...
Ehkäpä sitten otankin sen sinun kalusi käsiini ja hieron hieman... Peukalolla ihan kärjestä varovasti... taisi jo tippa ihan tulla... se pitää varmaan nuolaista pois..?

Juuri noin.....Ai kun tekee hyvää, olet harrastanut ennenkin...Otat varmaan sitten suuhun....Kyllä seisoo kovana, minäkin heiin housut pois jokin aika sitten.........
Tyydytätkö usein itseäsi, vaikka saat seksiä? Minä muutaman kerran viikossa, joskus pari kolme kertaa päivässäkin......Joskus on niin kova puute, ei auta muu kuin käyttää omaa kättä.....

Suuhun tottai... mutta vai hetkeksi, haluan sen pian jo sisääni... olen odottanut sitä lähes koko päivä... Pyöritän kieltä ympärillä... nuolen kuin jäätelöä pitkin lipaisuin kok varren pituudelta...
Aika usein tulee turvauduttua omaan käteen, vaikka nyt viime aikoina olen saanut ihan oikeaakin kalua, tulee aina välillä himot niin koviksi että pakko purkaa paineita...

Oma-apu paras apu puutteeseen, mutta ei se kunnon rakastelua korvaa!!!
Ai kun tkee hyvää......Tuntuu hyvältä kun pyörität kieltä terskan alapuolella ja sitten imaiset suuhun......Kiveksistä tuntuu hyvälle kun ottaa lämpimään suuhun......
Kyllä olet jo märkä.........Leikittelen terskanpäällä hieroen klitorista......Työnnän varovasti vähän sisälle......voihkaiset ja notkistat selkää.....En malta olla työntämättä perille saakka.......

Työnnyt sisääni kokonaan hitaasti, mutta varmasti... jää hetkeksi sinne, haluan kokeilen hieman lihaksieni voimaa... Olen treenannut niitä jo jonkin aikaa... Tuntuuko?

Tuntuu.........Kuin orava kiipeäisi puuhun, puristelee ja välillä löysäilee....Tuntuupa hyvältä........En tiedä jaksanko kauaa pidätellä....Yritän jaksaa......
Napsaa joka työnnöllä, puristusta on.......

Ei se mitään jos et voi pidätellä pitkään, tällä kertaa halua nopean ja kiihkeän panon, ei mitään herkuttelua vaan seksiä... Tule nopeammin ja lujemmin, perille asti... Vai tuletko lopun takaa päin..?

Tulen takaa jos niin haluat........Pimppisi imaisee penikseni vauhdilla sisään.....Aloitan hurjan spurtin.......Sinä notkistat selkääsi ja työnnyt penistäni vasten.......Huohotamme molemmat kiivaasti.......Laukeanko sisällesi, vai mihin haluat minun spermat.....???

Laukea minun sisääni... Hierot hieman minun klitoristani samalla kun pusket rajusti kohti määrän päätä... laukean voihkien ja selkää notkistaen... tunnen kuinka sinullakin on jo lähellä...

Molemmat olemme laukeamaisillaan........Tahti kiihtyy, hieron samalla klitoristasi.......Kiljut suoraa huutoa, puristat penistäni kovasti....Tiedän että laukeat pian.....Tunnen nivusissani räjähdyksen lähyevän....Maailma sumenee, lastini lähtee....penikseni sylkee kuumaa spermaa kohti sinun sisuksia.......Lysähdämme toisiin kietoutuneena......Suutelemme kiihkeäsi, olemme tuli kuumia ja hiestä märkänä....

Huh! Sinä kyllä melkein räjäytit tulivuoren sisälläni...
Kylläpäs teki hyvää... haluaisin jäädä lepäämään hetkeksi kainaloosi... mutta minun pitää lähteä suihkuu...

Niin teki......Sydän pompottaa vieläkin!! Lepäisin minäkin mielelläni.......Minä tulen kanssasi siuhkuun, ajatellaan niin......Pese puhtaaksi ja ajale varovasti!!!
Milloin otetaan uusiksi?

Sittenhän olisi mukava hyväillä lähes paljasta........Kiitos ihan hyvin, ulkoillut ja laittanut ruokaa. Yksin joutui syömään ei ollut kaveria, ruokaa olisi ollut. En ollut illalla missään ulkona, vaikka mieli olisi tehnyt......

Jeps minä kävin tyhmyyttäni ja laiskuuttani ulkona syömässä tänään ja kiitos sen en voi jatkaa tänään... Mahassa kiertää sen verran pahasti, luulin että jo helpotti, kun nukuin hetken ennen tähän koneen äärelle tuloa, mutta taas pahenee... anteeksi!!! Sain ihan äskettäin uuden ruokavalion, enkä ole vieläkään oikein sisäistänyt sitä... unohtuu aina jokaisen tuotteen tarkistus... no itsepähän kärsin huonosta muistista, eikähän se tällä menolla nopeasti päähän jää...
Anteeksi todella paljon! voimmeko jatkaa vaikka huomen illalla?

Eihän tuolle asialle mitään voi,saat anteeksi. Olet syönyt jotain mikä ei sovi sinulle.
Kyllä käyn huomen illalla katsomassa, oletko täällä. Sopiiko joskus kahdeksan paikkeilla?