yksinäisyys iski

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yssin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yssin

Vieras
Pakko jonnekin avautua tästä...
Tän viikonlopun aikana on jotenkin yksinäisyys tuntunut kolahtaneen oikein kunnolla. Olen 3-vuotiaan yh-äiti. kavereita on jonkin verran ja ihan ystäviäkin, MUTTA jotenkin tällä hetkellä kaikki tuntuvat jollain tapaa kovin etäisiltä. Lapsettomien ystävieni kanssa ei tunnu enää olevan kovin paljon yhteistä, elämme täysin erilaisissa maailmoissa.
Kaipaisin kovasti ystävää jolla olisi myös lapsia ja jonka kanssa voisi tehdä muutakin kun käydä baarissa.

Olen huono tutustumaan ihmisiin esim. puistossa tai muualla. Mistä te muut olette uusia kavereita/ystäviä löytäneet?

Kuule, vähän on samat ongelmat täälläkin. Kaipaan samanlaisessa elämäntilanteessa olevaa ystävää. Eli kaikki ystäväni ovat joko lapsettomia tai sitten pikkulapsivaiheen jo ohittaneita. Edelleen, yv:tä saa laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja yssin:
Pakko jonnekin avautua tästä...
Tän viikonlopun aikana on jotenkin yksinäisyys tuntunut kolahtaneen oikein kunnolla. Olen 3-vuotiaan yh-äiti. kavereita on jonkin verran ja ihan ystäviäkin, MUTTA jotenkin tällä hetkellä kaikki tuntuvat jollain tapaa kovin etäisiltä. Lapsettomien ystävieni kanssa ei tunnu enää olevan kovin paljon yhteistä, elämme täysin erilaisissa maailmoissa.
Kaipaisin kovasti ystävää jolla olisi myös lapsia ja jonka kanssa voisi tehdä muutakin kun käydä baarissa.

Olen huono tutustumaan ihmisiin esim. puistossa tai muualla. Mistä te muut olette uusia kavereita/ystäviä löytäneet?

Hei,
olen matkatyötä tekevä ja siten paljon yksin iltoja viettävänä, jo elämää kokenut mies. En voi tarjota fyysistä läsnäoloa, mutta voin rupatella elämän peruskysymyksistä ja sekä niistä näistä asioista. Joskus sekin tuo uutta näkökulmaa elämän harmauteen.

Palataan asiaan, jos siltä tuntuu

Matkamiehen suhde omaan eukkoonsa (maailman paras matkamiehelle) on kunnossa. Jos matkamies keskittyisi omaan vain eukkoonsa, johtaisi se matkamiehen sielun käpertymiseen ja itsekeskeiseen maailmankuvaan. Mahdollisesti kyynisiin lausuntoihinkin ajan myötä. Matkamies on kulkenut pitkän matkan ja oppinut monenmoista, mm. sen, että auttaessaan toista ei menetä mitään. matkamies on omillaan, ei tarvitse enää mitään, mutta voi antaa - ei tyrkytä. Mitäpä, jos katsoisit peiliin ja yrittäisit nähdä sen taakse?

Matkamies, kai ymmärrät, että herättää epäilyjä, että miespuolinen vastaa tällaisella palstalla yksinäisyys-viestiin. Tämähän ei varsinaisesti ole palsta, jonka kautta etsitään miesseuraa ;).

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Matkamies, kai ymmärrät, että herättää epäilyjä, että miespuolinen vastaa tällaisella palstalla yksinäisyys-viestiin. Tämähän ei varsinaisesti ole palsta, jonka kautta etsitään miesseuraa ;).

samaa piti sanoa, matkamiestä voidaan kohta syyttää ihan mistä vaan :wave:

Onko juttelu nykyään tällä palstalla jo seksiseuran etsimistä?
Ja vain naisten paikka?

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:

Onko juttelu nykyään tällä palstalla jo seksiseuran etsimistä?
Ja vain naisten paikka?

Sinä kirjoitit tuon. En minä =)

Kuten sanottu, matkamies ei ole yhtään mitään vailla. Ei ole enää edes mitään varsinaista syytä enää osallistua tähän keskusteluun, sellainen on ilmapiiri. Mutta, on se vaan niin hemmetin surullista, jos me kaikki olemme niin kyynisiä ja epäuskoisia, ettei voi edes tarjota toiselle ihmiselle anonyymiä keskusteluyhteyttä joutumatta kyseenalaiseen valoon. En kyllä tajua, mitä ihmeen vahinkoa jollekin voi olla mielensä keventämisestä täysin anonyymissä yhteydessä. Mitä virtaa näillä foorumeilla sitten ylipäänsä on. Ensimmäisessä viestissä totesin, etten voi tarjota fyysistä läsnäoloa. Se tarkoittaa sitä, ettei ole mitään syytä edes ajatella esimerkiksi tapaamista. Kyse ei ole siis seuran tarjoamisesta. Ajatuskin siitä romuttaisi koko idean. Tämä tästä.

Yhteistyössä