Yksinäisyys ja kumppanin kaipaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yli 30v,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja täähän itärannikon sinkku:
on hulvaton tyyppi!! jos olisin sinkkumies, iskisin kyl ton heti!

Totta turiset, paitti siinä on sinkku enempi länsirannikolta kuitenkin.

Joka tapauksessa saa Ranenkin veren kiertämään.

Hmm..Saa veren kiertämään... ;) =)

Alkuperäinen kirjoittaja yli 30v:
Alkuperäinen kirjoittaja täähän itärannikon sinkku:
on hulvaton tyyppi!! jos olisin sinkkumies, iskisin kyl ton heti!

Totta turiset, paitti siinä on sinkku enempi länsirannikolta kuitenkin.

Joka tapauksessa saa Ranenkin veren kiertämään.

Hmm..Saa veren kiertämään... ;) =)

:o

Veri on vettä sakeampaa, sanotaan. Aina joskus sen huomaa selvästikin. Asia oikein nousee esille tietyissä tilanteissa, jos puheeksi otetaan, tai vaikka vähän vain vihjailtasiinkin.

Kyllä.. minä jo mietin , missä sinulla lähti veri kiertämään, mutta leikki leikkinä :)

On totta mitä sanot :) Veri on vettä sakeampaa ja pitää sisällään monia tunnepitoisia asioita =)

Toivottavasti ap löytää kumppanin! Itse olen onnellisesti avioliitossa, mutta toisinaan tekee kipeää katsella sivusta, kun hyvät miespuoliset ystävät eivät liioin löydä kumppania rinnalleen.

Sanottiinko minua hulvattomaksi? En ole oikeasti yhtään. Jos olisi hulvaton, minulla olisi varmaankin mies, mutta kun olen tällainen rauhallinen kotikissa. Pitää tyytyä vaan koti-iltoihin kirjoja lukien.

Kyllä.. minä jo mietin , missä sinulla lähti veri kiertämään, mutta leikki leikkinä :)

On totta mitä sanot :) Veri on vettä sakeampaa ja pitää sisällään monia tunnepitoisia asioita =)

Ilman muuta. Tunnetta pitää myös olla. Aina mukana. Matkassa... ja elämässä... ja etenkin runsaasti sen alussa...ja ever after...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivottavasti ap löytää kumppanin! Itse olen onnellisesti avioliitossa, mutta toisinaan tekee kipeää katsella sivusta, kun hyvät miespuoliset ystävät eivät liioin löydä kumppania rinnalleen.

Kiitos toivotuksesta :)

Ilman muuta. Tunnetta pitää myös olla. Aina mukana. Matkassa... ja elämässä... ja etenkin runsaasti sen alussa...ja ever after...

Uskon itse aika vahvasti johdatukseen kumppanin etsinnässäkin, kun ei ole tullakseen niin ei tule. Sellaista elämä vaan joskus on .

Miksi otatte stressiä miehen löytymisestä? Ymmärrän jos haluaa lapsen eikä sopivaa miestä löydy, mutta he jotka eronneet ja jo lapsi/lapset. Nauttikaa vapaudesta! Suhteessa olemisessakin on huonot puolensa. Mä olen myös eronnut ja minulla lapsi. Tällä hetkellä tuntuu etten huolisi vakavaan suhteeseen ehkä ketään...seksi riittää nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ihana vapaus:
Miksi otatte stressiä miehen löytymisestä? Ymmärrän jos haluaa lapsen eikä sopivaa miestä löydy, mutta he jotka eronneet ja jo lapsi/lapset. Nauttikaa vapaudesta! Suhteessa olemisessakin on huonot puolensa. Mä olen myös eronnut ja minulla lapsi. Tällä hetkellä tuntuu etten huolisi vakavaan suhteeseen ehkä ketään...seksi riittää nyt.

Joskus vaan yksinolo käy raskaaksi. Toivoisi puhekumppania mutta onneksi täältä netistä saa joskus :) kiitos siis teille!

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Jaahas, täällä se Rane taas jaakaa. :D Eikös Ranen pitänyt olla Keravalta eikä pohjoisesta? ;)

Taidat nyt olla erehtynyt tästä Ranesta.

Teitä on niin monia täällä pyörimässä että ei millään pysy perässä! :laugh:

Eikös sillä Keravan Ranella siis sillä oikeella :laugh: ole mustaki nikki ihan siis Rane? Muistelin et oon nähny. Jos tää on joku vara-Rane :D

Teitä on niin monia täällä pyörimässä että ei millään pysy perässä! :laugh:

Se o nääs tää internetti, mut eihän tuo oo mitään senku mää tänää kuulin myäs että jotkus surffaa kesät talvet... sisi kyllähän mäkin kesällä, mut ett talvetkin läpeensä...ny mä en siis taas kässää yhtää...

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Eikös sillä Keravan Ranella siis sillä oikeella :laugh: ole mustaki nikki ihan siis Rane? Muistelin et oon nähny. Jos tää on joku vara-Rane :D

On joo, on Rane Keravalta (tai joku sellainen nikki), sitten on R a n e(=ainoa oikea Keravan Rane), ja harmaanakin kirjoittelee kyllä mun mielestäni useampikin Rane... :whistle: Ai niin, sitten on vielä harmaa Keke-Rane. :laugh: