R
Rane
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yli 30v:Se on hyvä, että vieraanvaisuutta löytyy vehkeissäkinMitäpä sitä itsellään kaikkea hyvää pitääkään
Minun puolestani sinä saisit omia ne kyllä vaikka kokonaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yli 30v:Se on hyvä, että vieraanvaisuutta löytyy vehkeissäkinMitäpä sitä itsellään kaikkea hyvää pitääkään
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja täähän itärannikon sinkku:on hulvaton tyyppi!! jos olisin sinkkumies, iskisin kyl ton heti!
Totta turiset, paitti siinä on sinkku enempi länsirannikolta kuitenkin.
Joka tapauksessa saa Ranenkin veren kiertämään.
Alkuperäinen kirjoittaja yli 30v:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja täähän itärannikon sinkku:on hulvaton tyyppi!! jos olisin sinkkumies, iskisin kyl ton heti!
Totta turiset, paitti siinä on sinkku enempi länsirannikolta kuitenkin.
Joka tapauksessa saa Ranenkin veren kiertämään.
Hmm..Saa veren kiertämään...=)
Alkuperäinen kirjoittaja täähän itärannikon sinkku:on hulvaton tyyppi!! jos olisin sinkkumies, iskisin kyl ton heti!
Alkuperäinen kirjoittaja yli 30v:Kyllä.. minä jo mietin , missä sinulla lähti veri kiertämään, mutta leikki leikkinä
On totta mitä sanotVeri on vettä sakeampaa ja pitää sisällään monia tunnepitoisia asioita =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti ap löytää kumppanin! Itse olen onnellisesti avioliitossa, mutta toisinaan tekee kipeää katsella sivusta, kun hyvät miespuoliset ystävät eivät liioin löydä kumppania rinnalleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja yli 30v:Kyllä.. minä jo mietin , missä sinulla lähti veri kiertämään, mutta leikki leikkinä
On totta mitä sanotVeri on vettä sakeampaa ja pitää sisällään monia tunnepitoisia asioita =)
Ilman muuta. Tunnetta pitää myös olla. Aina mukana. Matkassa... ja elämässä... ja etenkin runsaasti sen alussa...ja ever after...
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Jaahas, täällä se Rane taas jaakaa.Eikös Ranen pitänyt olla Keravalta eikä pohjoisesta?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Jaahas, täällä se Rane taas jaakaa.Eikös Ranen pitänyt olla Keravalta eikä pohjoisesta?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yli 30v:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Jaahas, täällä se Rane taas jaakaa.Eikös Ranen pitänyt olla Keravalta eikä pohjoisesta?
![]()
ai Rane olikin Keravalta..
Alkuperäinen kirjoittaja ihana vapaus:Miksi otatte stressiä miehen löytymisestä? Ymmärrän jos haluaa lapsen eikä sopivaa miestä löydy, mutta he jotka eronneet ja jo lapsi/lapset. Nauttikaa vapaudesta! Suhteessa olemisessakin on huonot puolensa. Mä olen myös eronnut ja minulla lapsi. Tällä hetkellä tuntuu etten huolisi vakavaan suhteeseen ehkä ketään...seksi riittää nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Jaahas, täällä se Rane taas jaakaa.Eikös Ranen pitänyt olla Keravalta eikä pohjoisesta?
![]()
Taidat nyt olla erehtynyt tästä Ranesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Jaahas, täällä se Rane taas jaakaa.Eikös Ranen pitänyt olla Keravalta eikä pohjoisesta?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Jaahas, täällä se Rane taas jaakaa.Eikös Ranen pitänyt olla Keravalta eikä pohjoisesta?
![]()
Teitä on niin monia täällä pyörimässä että ei millään pysy perässä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Teitä on niin monia täällä pyörimässä että ei millään pysy perässä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mam:Eikös sillä Keravan Ranella siis sillä oikeellaole mustaki nikki ihan siis Rane? Muistelin et oon nähny. Jos tää on joku vara-Rane
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mam:Hei oikeesti täällä kirjottelee miehenä jotkut naisetki :/