Yksinäisyys tappaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sniff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sniff

Vieras
Mä oon yksinäinen. Yksin. Yksinäinen. Mä tajusin sen äsken. Mun rintaa puristaa, en jaksa edes katso telkkaria, en tehdä mitään, kun ahdistaa niin paljon..

Ennen mulla oli elämä, ei ehkä montaa parasta ystävää, mutta elämä! työkaverit, hyvnpäiväntutut, ystävät, kaverit, poikaystävän kaverit..

Nyt mulla on vauva, kotihommat, mies, siivous, telkkari, tietokone ja yksinäisyys.

Mä yritin pitää kaikista kavereista kiinni, mutta yksitellen ne katosivat kun he eivät ole samassa elämäntilanteessa kuin me. Kenelläkään ei ole lapsia eikä halua tulla lauantai iltana istumaan iltaa vaikka leffojen parissa.

Miehenkin ystävät elää villiä opiskeluelämää ja harvoin niitä näkee.

Huoh.. Perhe on se mitä mä halua ja on mulla mammakerhokavereita, vauvauinti tuttuja, sukulaisia... Mutta mä kaipaan niitä entisiä ystäviä, entisiä juttuja ja entistä elämää.. Välillä.

Tänään on vain hyvin yksinäinen olo.

Ymmärrän haikeuden! Mutta elämä voi mennä noinkin. Uskompa, että vanhat ystäväsi lähestyvät viimeistään silloin, kun itse sikiävät :) tehkää mammakavereiden ja heidän miestensä kanssa (jos heillä on) jotain viikonloppuna? Ruoanlaittoa ja yhdessäoloa? Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Kyllä heitä voi kuljettaa lapsettomienkin tykönä. Niin mekin tehtiin :)

Ymmärrän haikeuden! Mutta elämä voi mennä noinkin. Uskompa, että vanhat ystäväsi lähestyvät viimeistään silloin, kun itse sikiävät :) tehkää mammakavereiden ja heidän miestensä kanssa (jos heillä on) jotain viikonloppuna? Ruoanlaittoa ja yhdessäoloa? Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Kyllä heitä voi kuljettaa lapsettomienkin tykönä. Niin mekin tehtiin :)

Niin, en mä vaan halua näin parin vuoden jälkeen olla enää sellaisten ihmisten kanssa ystäviä jos vain katoavat kun saan lapsen ja menen naimisiin.. :/ Lapsi on reilu vuoden, niin sitä vois tehdä ja aina puhutaan, mutta ei vain tapahdu :D

Joo totta kai voi lapsen kanssa mennä ja tulla, eri asia on sitten halutaanko meitä ;)

Pidä edelleen yhteyttä vanhoihin ystäviisi ilman lasta. Eli kun kaipaat omaa aikaa ja hyvää seuraa, niin ota heihin yhteyttä ja pyydä kahville/leffaan tms. ihan mitä vaan silloin ennenkin teitte.

Itse, kun tapaan ystäviä niin joko he tulevat meille kahville tai sitten isä katsoo vauvan perään ja minä lähden ystävieni kanssa ulos. Teetköhän lapsestasi liian ison numeron ja muut eivät jaksa sitä. Itse, kun haluan nähdä ystäviäni niin haluan viettää aikaa heidän kanssa enkä heidän lapsien tai puolison.

Yhteistyössä