Yksinhuoltajat, useinko käytte baareissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tarkoitan siis ns. lähivanhempia, jotka hoitavat lapsensa yksin tai että lapset ovat toisella vanhemmalla pari kertaa kuussa tms. Kun aina saa kuulla, että ne yyhoot ravaa baareissa niin usein ja juo rahat.

Kerran olen käynyt tänä pian 4-yksinhuoltajavuotenani. Silloinkin lapsen ja sukulaisen kanssa kahvilla tyhjässä baarissa päiväsaikaan.
Niin ja join siellä sen kahvin eikä siihen kovin paljon rahaa mennyt vaikka sukulaisellekin tarjosin. ( :

Eli taitaapi olla vaan legendaa että yyhoot bilettää hirveesti ja etsii uusia kumppaneita baareista? En mä ainakaan tiedä monenkaan yksinhuoltajan tehneen niin.

Meillä isä ei pidä poikaa säännöllisesti luonaan,joten vapaata mulla on jos joku kamu ottaa poitsun tai mummi tulee meille yöks joskus.Yleensä vapaailtoinani kyl baarissa käyn(entinen työpaikka,kamut töis viel siel)mut harvemmin juon ku wei oo varaa.Ehkä n.kerran/2kk tulee enemmän alkoa otettua,kerran kk ehkä yhillä käytyä...vaihtelee hoitomahkujen ja rahatilanteen mukaan kyl aika paljon...

Jep jep. Puolitoistavuotias lapsi nyt, ja baarissa olen käynyt neljä kertaa tänä aikana. Ehkä olisin saattanut useamminkin käydä, jos joku olisi väen vängällä halunnut lapsen vahdiksi, mutta toisaalta ei niin suurta tarvetta ole ollut, että olisin näiden kertojen lisäksi ketään hoitajaksi pyytänyt..

Olen totaalinen yh siinä mielessä että lapsen isä on poissa kokonaan.
Käyn ulkona suunnilleen kolmen-neljän kuukauden välein. Olisi minulla hoitajia mutta viihdyn lapsen kanssa eikä ole haluja päästä lapsesta "eroon"
Ja on muutama ihana ystävä ja yksi kiva kundikin jotka jaksavat tulla istumaan iltaa tänne meille kotiin, mikä sen parempaa kuin että lapsi saa olla kotona mutta että minäkin saan aikuista juttuseuraa.

tämän vuoden aikana olen käynyt kerran kuussa tai kahdessa, viime vuonna taisin käydä kolme kertaa. nykyään on kuitenkin mahdollisuus kerran kuussa viettää vapaa viikonloppu ja yleensä sit tulee toisena iltana käytyä baarissa. mut mä en kyllä ikinä baarissa juo kuin vettä koska se on ihan sikakallista.. tanssiminen on kivaa :D

Yhteistyössä