Yksinhuoltajuus ja asuntolaina.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinen

Vieras
Eli niin sitä pääsi käymään, että ero tuli.

Mitä tukia saisin?
Tulot n. 1800e kuussa bruttona.

Asuntovelkaa n. 80000e.
Haluaisin koko lainan itselleni. Mies suostuisi tähän.
Miten tuo siirto käytännössä menisi ja onko mahdollista että mulle ei pankista annettaisi tuota miehen puolikasta?

Aika paljon lainaa tulisi tuloihin nähden, jotta jos minä sitä tekemässä en sinulle lainaa myöntäisi. Eikä se luultavasti omalta kantiltasikaan fiksua ole, milläs ajattelit elää?

mulla tulot pikkusen vähemmän kun sulla,ja kaks lasta ja 100 000 eur lainaa.eikä mitään ongelmia maksuissa.Pikkusen priorisointia ja asioiden hallintaa,ja ihan kivasti elelee.
Eipä sitä mihinkään bahamalle kyllä pääse ikinä, mutta vaatetta ja ruokaa,sekä muuta tarpeellista on silti jokaiselle :) Eli sanoisin, että pärjäät kyllä !!

no eihän tuo ole iso laina edes.tuttuni on yh ja yhden lapsen äiti.tulot abaut 1800-2000 ja maksaa lainaa pois kaikkinen kuluineen yms.. 700-800 euroo kuussa.et ton verran on perusvuokratkin nykyään.kaksiot 600 komito jopa 800 euroo kuussa.oon kyl kuullu et jotain tukia saa mut en tiedä saatko noilla tuloilla..mut kannattaa kysyä kelalta

Laskettiin just mun isän kanssa että kyllä tuosta lainasta pitäis selvitä yksinkin.
Esim. 400e. kuussa + yhtiövastike vesineen 250.
Ottais niin pitkän maksuajan kun saa. Pakko sitä kuitenkin jossain on asua ja mieluiten sitä itselleen maksaa kuin vuokranantajalle.

Ulkomaille ei ole hinkua. Pääasia että mulla ja lapsella pysyis katto pään päällä, vaatteet ja ruokaa yms. perusasiat.

Dodiin. Mä olen tuo AP.
Tänään tehtiin asuntolainan siirto ja kauppakirjat.
Ei ollu mitään ongelmia saada asuntolaina itselle.

Ei tässä kuitenkaan mikään hyvä fiilis ole. Palaa niin elävästi mieleen aika, jolloin ostettiin tämä koti yhdessä.

Yhteistyössä