Yksinkertainenko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraas

Vieras
Mieheni siis. Tällainen riita tänään.
Juteltiin ensin lastemme ulkonäöstä jne kun lapsemme leikkivät ja hassuttelivat. Molemmat nauroimme lapsille ja heidän jutuilleen.
Ykskaks mies näytti makkarimme suuntaan ja sanoi, että siellä on täysin kuollutta. Kysyin et, häh? Sanoin et tajuan kyllä mitä tarkoitat, mutta miten se nyt tähän liittyy. Menin makkariin ja pyysin miehen sinne ettei isommat lapset kuule.

Hän oli hieman kiukkuisen oloinen ja sanoi, että olen minäkin joskus noin sanonut tai tarkoittanut sanoillani samaa niin hänkin sanoi sitten niin. Sanoin, että olen joskus vitsaillut asiasta juu. Mies tähän, että, niin, sen takia sanoin niin. Kysyin, että miten se liittyi äskeiseen leikkiin. Tai miten yleensäkään mihinkään, koska meillä ei ole ollut kuollutta makkarissa. Hänen mielestään on. Enkä ole hänen ehdotuksiaan viime kerran jälkeen torjunut. Niitä ei ole ollut.

Sanoin, että hienosti hän nyt vierittää syyn minun niskaani, että olen joskus niin vitsaillut niin hänkin vitsaili niin. Hän sanoi tähän, että hienosti sä sen nyt käännät minun syyksi.

Mitä v*****?

Eli sä sanot, että teillä on makkarissa kuollutta -> hirnahnahloistovitsi.
Mies sanoo, että teillä on makkarissa kuollutta -> vitunsikaidiootti.

Enkä ole hänen ehdotuksiaan viime kerran jälkeen torjunut.
Eli viime kerralla torjuit hänet, eikä ole sen jälkeen yrittänyt?

Eli sä sanot, että teillä on makkarissa kuollutta -> hirnahnahloistovitsi.
Mies sanoo, että teillä on makkarissa kuollutta -> vitunsikaidiootti.

Eli viime kerralla torjuit hänet, eikä ole sen jälkeen yrittänyt?

Joskus kysyin, että onko hän nähnyt seksielämäämme. Hän totesi tuon oman lauseensa kesken leikkien. Siis leikimme lastemme kanssa.

En ole häntä torjunut viime sekstailumme jälkeen eli hän ei ole edes ehdottanut mitään. Seksiä on nykyisin tosin vain noin kerran viikossa.

Huonosti varmaan selitetty.
Mies siis joka saatanan lauseeni toistaa jossain vaiheessa seuraavaa riitaa tai vaikka ei riitaa olisikaan. Jämähtää aina johonkin vanhaan juttuun vaikka on muka asiat käsitelty.
Jos sanon, että haluaisin puhua nyt säästä. Sitten puhumme siitä. Seuraavalla viikolla hän sanoo, että puhutaanpa säästä, kun haluat puhua siitä.
Joka vuosi yllätys on aina yks ja sama, Fazerin sininen. Muuta ei keksi.
Olimme jopa jo naimisissa, kun hän puhui appiukostaan. Sanoin, et anteeksi mitä, isäni on kuollut jo 10v sitten. Siihen hän vain totesi et niin tarkoitin Liisan isää. Exänsä isää siis.

[QUOTE="vieras.";29530472]Mitä v*ttua? Yllätys Fazerin sininen? Liisa. Nonni, nyt nyrjähti aivo. Kiitti.[/QUOTE]

Niin aina sama "yllätys". Liisa oli keksitty nimi, mutta exänsä nimeä sillä tarkoitin. Ei se tosin tuosta nimestä paljoa poikkea.
Sori nyt.

En valitettavasti ymmärtänyt mitään tekstistäsi :( liuin sen muutamaan kertaan

Olet lyhentänyt tekstiä liikaa, tiedän, että on tuskastuttavaa selittää pohjia myöten itelle tuttua asiaa, mutta kun sitä ei tee, niin kukaan ei ymmärrä mitään.
Sinulla on selitetty eri kohdista asioita, mutta se lanka siitä puuttuu

Itekin tulee tähän joskus syyllistyttyä, kuten varmaan jokainen, kun on itselle tärkeä asia, niin ei tule kirjoittaneeksi kaikkea mitä ajattelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitäs;29530567:
En valitettavasti ymmärtänyt mitään tekstistäsi :( liuin sen muutamaan kertaan

Olet lyhentänyt tekstiä liikaa, tiedän, että on tuskastuttavaa selittää pohjia myöten itelle tuttua asiaa, mutta kun sitä ei tee, niin kukaan ei ymmärrä mitään.
Sinulla on selitetty eri kohdista asioita, mutta se lanka siitä puuttuu

Itekin tulee tähän joskus syyllistyttyä, kuten varmaan jokainen, kun on itselle tärkeä asia, niin ei tule kirjoittaneeksi kaikkea mitä ajattelee.

No lyhentänyt olen juu, mutta kyllä minusta tuosta se lanka löytyy. Vai mitä mieltä muut ovat?
Mies siis toistelee minun sanomisiani riitojen tullen tai jos sanon jostakin tykkääväni esim.kalasta niin sitä kalaa sitten hän ostaa juhannuksena, pääsiäisenä, vappuna, jouluna, synttärinä eikä esim.välillä jotain muuta. Siis sitä kalaa on sitten kahvipöydässä, aamupalalla, illallisella jne.
Kuten tuo, että yllätys on aina sama, ihan aina samanlainen.
Tai tuo, että appiukko oli hänellä vielä vuosia vuosia se exän isä. Sanoin, että toki voivat olla tekemisissä, mutta se exän isä on nyt nimeltä kutsuttava eikä appiukko. Sitä se ei virallisesti edes ollut koskaan.
Siksi kysymys kuuluikin, että onko mieheni muidenkin mielestä yksinkertainen? Vai mikä pirun vanhojen haikailija tuo on?

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29530622:
Eli jos sanot tykkääväsi jostain niin miehesi ajattelee ilahduttaa sua sillä asialla koko ajan eikä tajua, että liika on liikaa?

Juuri niin ja muutenkin joka asiassa toistuu sama vanha. Tai sitten puheissa hokee samaa juttua.
Tai jos istutaan iltaa porukalla niin muut puhuvat Putouksesta tms niin tämä jauhaa vielä Uuno tai Pekkovitsejä.

Yhteistyössä