Liityn seuraan.
Viikkoja nyt 10+1 ja kaks muksua (´03 ja ´04) ennestään.. Yhteishuoltajuus heidän isänsä kanssa, mutta eri osoitteisiin muutettu jo iät ja ajat sitten.
Kyselyä oli tuosta isälle raskaudesta ja kulusta ilmoittamisesta.. Mulla on vähän lohduton tilanne, haluaisin ilmoittaa, että ylipäätään olen raskaana, mutta kun menin siis toilailemaan vapaailtanani ihan totaalisesti ja mulla ei ole tästä isästä yhtään mitään muistikuvaa. Aamulla heräsin hänen luoltaan sohvalta, farkkuja vaille pukeissa. Häivyin vähin äänin...
Testin tehtyäni pohdin asiaa pari päivää ja totesin, ettei minusta aborttiinkaan ole. Kävin norkoilemassa tämän isukin asunnon ulkopuolella, vain todetakseni, että alaovet aukeavat vain avaimella ja ovisummerin kautta... Mistäs minä muistin, monennestako asunnosta lähdin menemään..
En elättele toiveita, että jonkin kumppanin henkilöstä saisin, mutta omien periaatteideni takia haluaisin ilmoittaa edes. Yksinhuoltajuus ei pelota, eikä häiritse...mutta tämä ilmoittamisen mahdottomuus häiritsee.
Just vasta kirjauduin (oon kavereillekin tästä jutellut, mutta olis oikeasti kiva jutella muiden samankaltaisissa tilanteissa olevien kanssa) ja en ihan vielä ehken osaa tätä

Mutta siis jos joku haluaa minut sinne suljettuun ryhmään lisätä, niin olis kiva, kun en oikein tiedä mistä mä sen löydän