Yksipuolinen yhteydenpito kavereihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kimurantti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kimurantti

Vieras
Jos kovin pitkän aikaa on ollut aina se, joka ottaa yhteyttä - kaveri ei koskaan esim. soita tai laita sähköpostia, pitäisikö jo osata päätellä, että se on entinen kaveri? Vastaa kyllä sähköposteihin ja juttelee normaalisti puhelimessa, mutta välttää selvästi kertomasta kovin henkilökohtaisia asioita. Suoraan en häneltä vielä kuitenkaan haluaisi kysyä, että tähänkö meidän ystävyys loppui.

Kuinka pitkää samaa on jatkunut? Mulla on ystäviä, joilla saattaa mennä kuukausia/vuosia, jolloin eivät ole se aktiivisempi osapuoli ja toisinaan itsellänikin saattaa olla pitkiäkin ajanjaksoja, jolloin vain odottelen, että mua muistettaisi, mutta en jaksa itse ottaa yhteyttä.

mulla kans useitakin ystäviä joita nään puolen- vuoden välein ja yhteyden otot samaa luokkaa mut sit kun nähään niin jatketaan siitä mihin jäätiin puhuttavaa on ja paljon!!!ja ystävät on tosiystäviä. oikeastaan semmoisia... miten kutsuis... arkiystäviä näen tiheämpään kuten naapurit, kotiäidit mutta tosiaan pitkäaikaisia elämän ikuisia ystäviä harvoin.

Kyllä tässä jo jokunen vuosi on ollut hiljaisempaa aikaa. Elämäntilanne meillä on suht samanlainen molemmilla, eli suurinpiirtein samanikäisiä lapsiakin, joten luulisi yhteisiä asioita olevan. Mutta kun toinen ei niitä halua jakaa, niin tyhmäähän se minulta olisi väkisin yrittää pitää ystävyyttä hengissä.

Yhteistyössä