Yksit.ultra pk-seutu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anneli

Vieras
Moikka!
Koska on hyvä hetki mennä alkuraskauden ultraan? Ja missä on halvin yksityinen ultra pääkaupunkiseudulla? Mulla tällä hetkellä viikkoja vasta 5, mutta olen lukenut että syke näkyy viikolla 7, pitääkö paikkaansa? Kiitokset jo etukäteen=)
-Anneli-

Helsingissä Kalevankadun femedassa ultra maksoi 61 e!!! En itse ainakaan kehota menemään ultraan liian aikaisin,koska siellä ei sit välttämättä näykkään sitä mitä odotat jos liian aikaisin menet,maksat sitten ihan turhasta!!!! Neuvolasta saadussa oppaassa lukee että sydän lyö ekoja kertoja viikoilla 9-12. Ite kävin ultrassa viikolla menkoista 10+1 ja silloin olikin vasta loppujen lopuksi 9+1 siis vauvan koko eli ei voi olla varma milloin hedelmöitys edes on tapahtunut vaikka olikin laskenut oviksen noin päiville eli ei kannata liian aikaisin mennä!! Silloin itel oli kiva kun näkyi todella jotain eikä vain ruskuiaispussi kädet ja jalat viuhtoivat vauhdikkaasti ja hetki oli ihana ei oli ollut varmasti sama fiili ruskuiaspussista. Kehotan odottamaan viikolle 9 koska toisilla ei edes viikolla 8 näkynyt mitään ja eikä se silloin tuo sitä helpotusta omalle mielelle jos et nääkkään mitään siellä!!! Paljon onnea odotukseen,kyllä se pitkä aika on odottaa että tietää jos sinne vkolle 12-14 odottaa neuvolan ultraan menoa!!! sen jälkeen on ihana kun on nähnyt sen pikkusen siellä mieli rauhoittuu ja sit onkin edessä se varsinainen ultra jossa vauveli onkin taas kasvanut,oli ite hauska nähdä kasvon täydelliset piirteet kättärin ultrassa ja vauveli laittoi sormet suuhun kun heräsi uniltaan ja pyörähti ympäri.Kantsii malttaa sen verran et jotai näkyy se on kivempi tunne!!!

Olen lomailemassa ulkomailla raskausviikon 9 ja sen vuoksi haluaisin tietää että kaikki on ok. Ajattelin, että jos viikolla 8 menisi. Olisi itsellä parempi mieli lomailla=)

soita femedaan ja kysy mitä mieltä siellä ovat, meillä sykkeet näkyi jo 5+2 viikolla, vaikka itse luulin että oli jo 6.viikko. mulla sama tilanne että olin lähdössä silloin matkalle ja halusin sitä ennen tietää, että mahassa tosiaan on jotain ja alkio on kiinni.

nyt viikkoja jo 37!

onnea matkaan

Yhteistyössä