T turilas Vieras 29.08.2007 #1 voiko kännykästä itse laittaa jonkun asetuksen että tietystä numerosta kun minulle soittaa tai viestittää niin ei saa yhteyttä?
voiko kännykästä itse laittaa jonkun asetuksen että tietystä numerosta kun minulle soittaa tai viestittää niin ei saa yhteyttä?