H
hoitoa vailla...
Vieras
eli onko ketään jolla lapset ovat olleet yksityisellä puolella hoidossa vain kaks pv viikossa? mitenhän maksut tällöin määräytyy??
elikäs meillä tilanne sellainen että vanhempainrahakausi päättyy toukokuun alkuun ja olisi tarkoitus käydä töissä tuuraamassa vähän kesälomia. meillä kaksi lasta ja pitäisi siis pariksi päiväksi viikossa saada hoitopaikka, kun tuo anoppi on maalla kesän
mietityttää riittääkö edes se kodinhoidontuki josta jää käteen kolmesataa maksamaan tuota hoitomaksua?
ja mitenhän sitä paikkaa jollekkin yksityiselle haetaan? paikka olisi hakusessa lahdesta.
tarvekkin olisi nii hassusti että en tarvitsisi välttämättä kuin kesäkuussa 2 viikkoa ja sitten elokuun... äh taitaa mennä niin vaikeaksi että.
onko kellään kokemuksia/ehdotuksia miten kannattaisi hoitaa?
elikäs meillä tilanne sellainen että vanhempainrahakausi päättyy toukokuun alkuun ja olisi tarkoitus käydä töissä tuuraamassa vähän kesälomia. meillä kaksi lasta ja pitäisi siis pariksi päiväksi viikossa saada hoitopaikka, kun tuo anoppi on maalla kesän
mietityttää riittääkö edes se kodinhoidontuki josta jää käteen kolmesataa maksamaan tuota hoitomaksua?
ja mitenhän sitä paikkaa jollekkin yksityiselle haetaan? paikka olisi hakusessa lahdesta.
tarvekkin olisi nii hassusti että en tarvitsisi välttämättä kuin kesäkuussa 2 viikkoa ja sitten elokuun... äh taitaa mennä niin vaikeaksi että.
onko kellään kokemuksia/ehdotuksia miten kannattaisi hoitaa?