M
"Miimu"
Vieras
Osaako täällä joku kertoa miten nuo tonnikilometrit lasketaan/miten ne määräytyy?
Tiemaksu oli kolminkertaistunut viime vuodesta ja lasketaan nykyään tonnikilometreissä.
Lasku tuntuu todella isolta, varsinkin kun tielle ei ole tehty vuoden aikana oikeestaan muuta, kun aurattu lunta ja lanattu kerran keväällä ja kerran syksyllä.
Tiemaksu oli kolminkertaistunut viime vuodesta ja lasketaan nykyään tonnikilometreissä.
Lasku tuntuu todella isolta, varsinkin kun tielle ei ole tehty vuoden aikana oikeestaan muuta, kun aurattu lunta ja lanattu kerran keväällä ja kerran syksyllä.