Alkuperäinen kirjoittaja mitävälii:Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:JA mä en ole koskaan tavannut yhtään monen lapsen äitiä joka ei korottaisi ääntään kun lapset tappelee, ne on niitä lapsettomia tai yhden lapsen äitejä jotka huutamista kauhistelee.
Komppaan. Jos et kasvata, kauhistellaan Jos kasvatat, kauhistellaan. Lapset pitää saada kuriin, vaikka ääntä korottamalla. Laskin korottaneeni ääntä tänään neljästi tai viidesti. Kaikki aiheesta ja viesti meni sillä perille.
Huutaisi tuo yläkerran äitikin 4-5 kertaa päivässä! Huutoa voi jatkua tunteja pienin tauoin... Alkaa aamu 7 ja loppuu ilta 21... Ei voi olla oikein huutaa ihan noin paljon!
En tiedä oletko sama vai eri vieras, mutta vastaan tähän:
Mulla ei ole lapsia... Mutta huutavista äideistä tiedän sivusta seuranneena... ja tämä äiti oli todella todella uupunut. Omaan äitiin liittyvät muistot on myös tosi huutamis voittosia...
Eikö lapsista kuuluisi pystyä nauttimaan edes välillä? Jos koko päivä on huutoäänestystä, niin miten se onnistuu ja perheen arki muutenkin...
Minä tekisin lastensuojeluilmoituksen nimettömänä. Kertoisin siinä huoleni eli kuvailisin tilanteen (eli sen elämän miten se sinulle kuuluu) ja toivoisin, että saavat apua. Ei tuollainen huutaminen normaalia ole eikä sitä saa pitää normaalina!
Miksi nimettömän?
Jos samassa talossa pitää asua ja kun tämä maailma pullollaan kaikenlaisia tallaajia. Parempi ettei saa kenenkään hullun huutajan vihoja niskaansa yrittäessään auttaa. Ja se ettei nimi tule tietoon niin en luottais..kerrankos noita lipsahtaa..
Ok, no mun mielestä vaan sillä toisella osapuolella on oikeus tietää, ja siksi kertoisin kyllä oman nimeni.
Ei sillä ole varmaankaan väliä kuka sen on tehnyt varsinkin jos ei ole tuttu. Tuttavahan voisi haluta katkaista välit mutta mitä se täysin vieras sillä tiedolla? Korkeintaan ois hyvä tietää et joku naapuri se oli. Pääasiahan olisi että saavat apua ja joku toteaa onko lapsilla jja perheellä kaikki ok.
Juu, saa olla mitä mieltä vaan, minä kerroin vain omani