ylämylly-joensuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eemi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

eemi

Uusi jäsen
05.11.2006
8
0
1
Äippä 29v sekä lapset 01, 02 ja 04 ovat kipeästi uusien ystävien tarpeessa. Vanhat tuttavat jäivät muuton myötä, ja päivät tuntuvat turhan yksinäisiltä. Laitelkaa viestiä niin tapaillaan kahvikupposen ääressä.

<br><br>

:hug:
Moikka!!!
Itselläni sama tilanne.. Muutin perheeni kanssa outokumpuun kk sitten, enkä ole kerennyt saada ystäviä.. Ylämyllyltä ei ole kuin reilun vartin ajomatka meille.. Päivät vietän vuoden ikäisen tyttäreni kanssa kotona, ukko on autolla töissä, joten liikkuminen ei oikein luonnistu kauemmaksi...
Jos tuntuu,ettei matka ole este, laita viestiä takaisin!!

R

Hei!

Minä olen ylämyllyn honkalammelta. Olen 29 vuotias kesäkuussa 05 syntyneen tytön äiti. Odotan toista, syntyy syyskuussa, aikas alussa ollaan. Tyttö päiväkodissa ja äidistä tuntuu aina välillä kovin yksinäiseltä kun ei niitä töitä nyt sitten tuntunut kuuluvan. Olen kyllä ajatellu ens kuun alusta muuttaa tytön hoidon silleen että olis vain 3 päivää viikossa päikkärillä. En viittis neitiä pois ottaa kun sain vihdoin ja kovan työ ansiosta hoitoon. Mahdollisesti meillä muutto ylämyllyn puolelle tässä lähi kk koska on luvassa jopa isompi asunto. Ota vain yhteyttä jos haluat tavata.

Ylämyllyllä mekin ollaan. Minä olen (pian) 30v. ja poika 10/05.
Viestiä saa laittaa tulemaan katjuusa22@luukku.com

Päiviin olisi kiva saada vaihtelua uusien tuttavuuksien kautta =)

Yhteistyössä